2737
2734
عنوان

خدایا من نی نی با باباش می خوام

18542 بازدید | 51 پست
سلام.
من چند روز پیش یکی از دوستان خیلی خیلی عزیزم رو از دست دادم. تازه خانومش بعد از چهار سال حامله شده بود. با خانومش عین خواهریم . بچه ای که باباش اصلا ندیدش و یتیم به دنیا می یاد.چقدر ذوق کرده بود که خدا بعد از این 4 سال یه فرشته توی شکمش گذاشته نمیدونست باید از همین الان تمرین یتیم داری کنه.خدایا به خانومش صبر بده . به مامان باباش صبر بده تا این مصیبت بتونن تحمل کنن.

خدایا من اگر برای خودم و دوستام دعا میکنم که بهممون نی نی بده ولی می خوام که از این امتحان های سخت ما رو نکنی یا اگر مقدر کردی به ما صبر و ظرفیتشو بده .

ای خدا

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

خیلی سخته این اتفاق برای یکی از دوستای همسری من هم افتاد.
طفلکی غده تو سرش داشت که بچه شون چند ماه دیگه هم به دنیا می اومد هر چی به پزشکش گفت که بذار بچه ام به دنیا بیادمن اینو ببینم بعد بیام برای عمل پزشکش گفت بابا جون اون موقع که بچه ات رو سالم می بینی لذتش بیشتره ولی رفتن او اتاق عمل همان و دیگه به هوش نیامدن همان...

همسری میگه موقع خاکسپاری وقتی خانمش رو می دیدم بیشتر ناراحت می شدم.
خودم هر وقت یادش می افتادم واقعا نمی دونم باید الان برای خانواده اش چی بخوام.
خدا رحمت کنه همه اسیران خاک رو.
مخصوصا این عزیز رو
امیدوارم خدا صبر به خانواده و بازماندگان بده
2728
خیلی ناراحت شدم.خدا بهشون صبر جمیل بده.
من سه ماهه ام. و تو این سه ماه فقط دوبار شوهرم رو دیدم اونم دو سه روز.آخه هر دوتامون دانشجوییم و من شمالم اون جنوب. علاوه بر دلتنگی تا یه ماه پیش خونریزی شدیدی داشتم و اینجا تنها بودم ولی به لطف خدا تا الان به خیر گذشته. به هر حال خدا را صدهزار مرتبه شکر که بابای بچه ام سالمه و از خدا می خوام که هیچ بچه ای یتیم به دنیا نیاد و سایه پدر و مادرش بالا سرش باشه. کسایی هم که قسمتشون این نبوده خودش یاریشون کنه و نذاره بهشون سخت بگذره. الهی آمین.
ان مع العسر یسرا، فان مع العسر یسرا
2740
خدا بیامرزدش و به بازماندگانش همسر و مخصوصا مادرو پدرش صبر بده!
این اتفاق برای ما هم افتاده ... کسی که مزه تلخی اونو چشیده باشه میدونه یعنی چی....... امیدوارم هیچ کس هیچ وقت هیچ وقت مزه ی اونو نچشه!
من برادرم رو از دست دادم موقعی که خانومش 4 ماهه باردار بود و کلی ذوق داشت برای زندگی مشترکشون و برای دیدن بچش! ولی نموند و نتونست بچشو ببینه!
خانوم برادر من الان ازدواج کرده و یه بچه دیگه داره و این بچه ش رو داده به مامان من که داره بزرگش میکنه! اون دیگه الان زندگی خودشو داره و زندگی قبلیشو فراموش کرده! البته من میدونم که همه مثل هم نیستن و بعضیها هیچ وقت نمیتونن از بچشون دست بکشن یا زندگی قبلشونو فراموش کنن. باید بگم که به نظر من اون کار خوبی کرده که ازدواج کرده چون خیلی جوون بود باید زندگی کنه و من از صمیم قلب براش آرزوی خوشبختی میکنم. و بازم باید بگم که ما خیلی خوشحالیم که یادگار برادرم با ما زندگی میکنه و مامانام روی چشماش نگهش میداره!
آره این مادره که هیچ وقت بچششو فراموش نمیکنه و تا زنده است به یادش میسوزه! حالا که خودم مادر شدم میفهمم مامانم چه حسی میتونه داشته باشه....ای خدا هیچ مادری این حسو تجربه نکنه! منم که خواهرشم همیشه تو دلم داغ دارم حتی در شادترین لحظه های زندگیم هم یه غمی تو دلم دارم که هیچ وقت فراموشم نمیشه و اشکمو درمیاره! اون تنها برادر من بود من دیگه هیچ خواهر و برادری ندارم و واقعا کمبودشو تو زندگیم حس میکنم! ای کاش بدونه که همیشه به یادشم!
وای ببخشید چقدر حرف زدم..... امیدوارم زیاد ناراحتتون نکرده باشم!
ممنون که همدردی کردید دوستان اگر یه فاتحه هم براش بفرستید خیلی خوب میشه

مامان علی این دانشجویی هم دردسری ها. امیدوارم نینیت صحیح سالم به دنیا بیاد باباشم زودتر فارغ تحصیل بشه
بیاد پیشت. خیلی سخته تحمل کردن دوری همسر.

مرمری جان واقعا متاسف شدم.
این دوست منم خیلی جون ولی قبول کن که آدم نمیتونه بچه شو فراموش کنه.
از طرفی باید ازدواج کنه چون هم بابا نداره هم تاکی میخواد تنها بمونه.
خیلی برای دلش غصه دارم. خدا بهش صبر بده یا حداقل یه راهی برای مشکلاتش باز کنه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز