2733
2739

سلام

خیلیاتون منو به اسم خاله معصومه میشناسین.از سالها پیش با کار طراحی عکس تقویم و تم تولد وارد نی نی سایت شدم ولی حرفه ی اصلیم آموزش زبان بود. 12 ساله تو کار آموزش زبان هم برای بچه ها هم بزرگا فعالیت میکنم و تو یه مجتمع آموزشی که شامل مهد پیش دبستانی و دبستان دوزبانه و بخش آموزش مکالمه و آیلتس بززرگسالان مسوول تهیه ی محتوای آموزشی هستم.

تصمیم گرفتم محتوایی رو طی این چند سال با زحمت زیاد جمع آوری کردم اینجا هم ازائه کنم تا کمکی باشه برای بالا بردن سطح آموزش فرزندان ایران زمین.

هر سوالی در مورد آموزش به کودک نوجوان و بزرگسال داشته باشین مشتاقانه پاسخگو هستم.

◕︎ ‿︎ ◕︎


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

فلش كارت چيست؟

فلش کارت آموزشی کودک یکی از مهمترین ابزارهای آموزش غیر مستقیم یا بازی فکری محسوب می شود که در اکثر روش های آموزشی مورد استفاده و تاکید قرار گرفته است .فلش کارت آموزشی کودک از جمله ابزارهای آموزشی است که با تکیه بر فعال سازی و بهبود عملکرد نیمکره راست مغز توسعه یافته است. همانطور که کار کردن یک عضله آن را قوی تر می کند، انجام این فعالیت ها نیز به ورزیده شدن مغز کمک می کند.

فلش كارت ها ابزاري هستند بسيار كاربردي در دست مادران در خانه و مربيان در مدرسه.


2740
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

صلوات

دخترفیزیک | 36 ثانیه پیش
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز