2737
2739


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
سلام عزیزم انشالله میشه دوست من که با fsh خیلی بالا حامله شد البته دکتر بهش قرص پروژسترون داده بود و بعد از 3 سال وقتی میخواست برای آی وی اف آماده بشه طبیعی مامان شد...پرولاکتین هم که با دارو پایین میاد نگران نباش امیدت به خدا باشه درمانت رو ادامه بده
2740
سلام به همگی. من یک سال هست که مطالب ناباروری این سایت را می خونم ولی این اولین باریه که اظهار نظر می کنم. خانمهای عزیز و محترم من یک سال و نیم باردار نشدم و یک ماه پیش رفتم پیش دکتر آقا حسینی که با دکتر آل یاسین در کلینیک امید کار می کنن. دکتر آقا حسینی روزهای فرد و دکتر آل یاسین روزهای زوج در مطب هستند. جفتشون خوبن و لی من پیش آقا حسینی رفتم. نمی دونید چه دست خوبی برای من داشت. شبیه معجزه بود. دیشب که برای بار دوم رفتم پیشش گفت حامله ام. باورم نمی شد. آخه من هنوز به طور جدی درمان رو شروع نکرده بودم فقط یک سال قرص متفورمین و اسیدفولیک خوردم... خدا رو شکر کردم . این دکتریه که اصلا" مادی نیست. اولین بار باید حضوری برید وقت بگیرید ولی دفعات بعد هر وقت خواستید می تونید برید. وقت رو تلف نکنید حتما" برای درمان نازائی پیش این دکتر برید. ویزیتش هم فقط 10000 تومان هست.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز