2733
2739
سلام تارا خانم. برو تو Google به فارسی سرچ کن مشاوره کودک خیلی بهت آیتم می ده.
در ضمن من خودم رشته تحصیلیم راهنمایی و مشاوره است. البته حدود 6 سال است که در این مورد کار نکردم ولی خوشحال میشم بتونم کمکت کنم.
بهارک جون ممنون گلم
یکی از دخترهای فامیل که حدود 10 سال داره پدرشو پارسال از دست داد
فوت پدرش به علت سرطان حنجره بوده (فرهنگی بود)
حدود 2 3 ماهی هست که دخترش مدام میگه گلوم درد میکنه نکنه بمیرم
میگه یک چیزی ته گلوش دکتر بردن میگن چیزی نیست
و موضوع پدرش نیست
هر کیو تو فامیل میبینه که مریض مثلاً دست درد داره یا پا درد همون روز میگه خیلی دست و پام درد میکنه
از کسی تو فامیل یا تو همسایگی چششو عمل کنه مدارم میگه چشم درد میکنه باید عمل کنید
من فکر میکنم ، همه فکر میکنیم مشکل روحی پیدا کرده و باید سریع مداوا شه
نظرت چیه ؟
مامان یک پسر خوشگل هستم 


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نیوشا جان این دختر خانم چون تو سن پایین پدرشو از دست داده ممکنه اون توجهی که باید بهش می شده را نداشته. و الان هر بیماری که می بینه بقیه بهش توجه خاصی دارن می خواد یه جورایی جلب توجه کنه. نمیشه بگی مشکل روحی داره ولی مشکل کمی هم نیست باید زودتر ببرنش چند جلسه مشاوره . البته اگر هم بردنش مشاوره نباید زیاد این موضوع را برایش بزرگ جلوه بدن. لازم هست که اول مادرش یا هرکس دیگه ای که سرپرستشه اول یک بار به تنهایی بره پیش مشاور با صلاحدید مشاور جلسات بعد با خود خانم کوچولو بره.
اگر بتونی خانم دکتر فردوسی پور را پیدا کنی خیلی بهتره. تا پارسال که مرکز مشاوره منطقه 3 (ولیعصر- بالاتر از میرداماد) کار می کرد. نمی دونم الان میشه اونجا پیداش کرد یا نه؟
2728
سلام بهارک جان
یه سوال، آیا مشاوره برای بچه 2 سال و خورده ای هم جواب می ده ؟ با توجه به سن پایین بعید می دونم. دخترم مهتاب تازگیا خیلی ترسو شده بدون اینکه از چیزی ترسونده باشیمش. یه لحظه که تنها می مونه ( مثلا مهتاب تو حال داره بازی می کنه من یه لحظه می رم تو اتاق) داد می زنه کجایی؟ بیا ترسیدم. حتی گاها گریه هم می کنه. مهتاب فقط پیش منه و روزا که می رم سر کار پیش مامانمه، یعنی مهد هم نمی ره که اونجا چیزی یاد گرفته باشه. احساس می کنم یه تخیلاتی داره که ازشون می ترسه. نمی دونم چیکار کنم و می ترسم زمان بگذره و اوضاع بدتر شه. با این سن کم هم چه می فهمه مشاور چی می گه.
مامان مهتاب جان برای بچه های دو ساله هم می شه مشاوره داشت ولی نه اون مشاوره ای که فکر می کنی.
تستهایی مخصوص کودکان وجود داره که بستگی به تشخیص مشاور این تستها انجام میشه. حتی بعضی مواقع مشاور از روی نقاشی های بچه می تواند به مشکلش پی ببرد. حتی یکی از این تستها بازی درمانی است..
2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز