2737
2739
عنوان

لوازم آرایشی فلورمار وفارماسی اصل

21753 بازدید | 46 پست
محصولات آرایشی flormarوfarmasi





محصولات آرایشی بهداشتی فارماسی ساخت کشور ترکیه


درباره فارماسی

با بیش از 63 سال سابقه در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی می باشیم.

در سال 1950 کمپانی Tan توسط دکتر Cevdet Tuna برای تولید محصولات دارویی و مواد اولیه و تزریق به بخشهای بهداشتی تاسیس گردید. در سال 1985 ، بر اساس تقاضای موجو در زمینه محصولات آرایشی ،ALIZE KOZMETIK تاسیس شد. بر اساس معلومات او و نیز تلفیق تجربه او در زمینه محصولات بهداشتی و مراقبت فردی و ادئو توالت در مدت زمان کوتاهی کارخانه قادر به رسیدن به اهداف خود در زمینه محصولات مراقبت از کودک در سال 1995 گردید و در نهایت در سال 2003 با ترسیم اهداف استراتژیک کارخانه تولید محصولات بهداشتی Tan با کارخانه تولید محصولات آرایشی Alize ادغام شد و کارخانه واحدی به نام T****iz Kozmetik A.S به منظور تولید آرایشی و بهداشتی تاسیس گردید.

باعث افتخار ما می باشد که امروزه محصولات با نام تجاری فارماسی به بیش از 118 کشور جهان صادر می شود.

واحد تولیدی محصولات آرایشی از طریق صادرات محصولات با نام تجاری farmasi از کشور ترکیه به بیش از 118 کشور جهان و رساندن آنها به بیش از 350 میلیون نفر در جهان پیشتاز است.

در سال 1950 کمپانی Tan توسط دکتر Cevdet Tuna برای تولید محصولات دارویی و مواد اولیه و تزریق به بخشهای بهداشتی تاسیس گردید. در سال 1985 ، بر اساس تقاضای موجو در زمینه محصولات آرایشی ، Alize kozmetik تاسیس شد. بر اساس معلومات او و نیز تلفیق تجربه او در زمینه محصولات بهداشتی و مراقبت فردی و ادئو توالت در مدت زمان کوتاهی کارخانه قادر به رسیدن به اهداف خود در زمینهولات مراقبت از کودک در سال 1995 گردید و در نهایت در سال 2003 با ترسیم اهداف استراتژیک کارخانه تولید محصولات بهداشتی Tan با کارخانه تولید محصولات آرایشی Alize ادغام شد و کارخانه واحدی به نام T****ize kozmetik A.S به منظور تولید آرایشی و بهداشتی تاسیس گردید
به طور متوسط یک نفر از 200 نفر از انسانهای روی کره زمین از محصولات فارماسی استفاده می کنند .


واحد تولیدی محصولات آرایشی از طریق صادرات محصولات با نام تجاری farmasi از کشور ترکیه به بیش از 118 کشور جهان و رساندن آنها به بیش از 350 میلیون نفر در جهان پیشتاز است.
محصولات بهداشتی فارماسی با بیش از 5 کارخانه و تولیدات و تجهیزات یکپارچه...

محصولات آرایشی ، در محیطی به مساحت 40000 متر مربع و تجهیزات پیشرفته با ظرفیت تولید بیش از 1000 تن در هر روز فعالیت میکند. برجسته ترین قسمت این کارخانه بخش تجهیزات محصولات مراقبت فردی ، دستمال مرطوب ، تولیدات آرایشی و پروسه پرکنندگی تیوبهاست.
محصولات آرایشی ، در محیطی به مساحت 40000 متر مربع و تجهیزات پیشرفته با ظرفیت تولید بیش از 1000 تن در هر روز فعالیت میکند. برجسته ترین قسمت این کارخانه بخش تجهیزات محصولات مراقبت فردی ، دستمال مرطوب ، تولیدات آرایشی و پروسه پرکنندگی تیوبهاست.
2000 گونه محصولات آرایشی...

به به دلیل اینکه محصولات آرایشی فارماسی در بیش 118 کشور جهان صادر میشود ، به خوبی با نیازها و سلیقه بازارهای دنیا آشنایی دارد و خود را با آن تطبیق داده است. این یکی از دلایلی است که بیش از 2000 گونه محصول تولید نموده ایم. محصولات آرایشی فارماسی با بیش از 2000 نوع محصول به 350 میلیون نفر در سراسر جهان میرسد. رنج وسیعی از محصولات آرایشی در پاسخ به تقاضای مصرف کنندگان عرضه می گردد. همچنین محصولات مراقبت از پوست ، آرایشی ، مراقبت از دست و پا ، مراقبت از کودکان ، خمیردندان نیاز بیش از 350 میلیون نفر در سراسر دنیا را تامین می کند.
دلیل اینکه محصولات آرایشی فارماسی در بیش 118 کشور جهان صادر میشود ، به خوبی با نیازها و سلیقه بازارهای دنیا آشنایی دارد و خود را با آن تطبیق داده است. این یکی از دلایلی است که بیش از 2000 گونه محصول تولید نموده ایم. محصولات آرایشی فارماسی با بیش از 2000 نوع محصول به 350 میلیون نفر در سراسر جهان میرسد. رنج وسیعی از محصولات آرایشی در پاسخ به تقاضای مصرف کنندگان عرضه می گردد. همچنین محصولات مراقبت از پوست ، آرایشی ، مراقبت از دست و پا ، مراقبت از کودکان ، خمیردندان نیاز بیش از 350 میلیون نفر در سراسر دنیا را تامین می کند.
تولید لیبل های اختصاصی با ظرفیت تولید روزانه یک تن

ممحصولات آرایشی با 63 سال سابقه و 5 کارخانه قادر به تولید لیبل های اختصاصی با ظرفیت 1 تن در هر روز شامل محصولات مراقبت فردی، عطریات ، دستمال مرطوب، خمیر دندان و تیوب می باشد که بسیار مناسب و کارآمد برای فروشگاههای زنجیره ای می باشد.
حصولات آرایشی با 63 سال سابقه و 5 کارخانه قادر به تولید لیبل های اختصاصی با ظرفیت 1 تن در هر روز شامل محصولات مراقبت فردی، عطریات ، دستمال مرطوب، خمیر دندان و تیوب می باشد که بسیار مناسب و کارآمد برای فروشگاههای زنجیره ای می باشد.
بازارهای جهانی جهت فروش برند فارماسی در ترکیه و سراسر جهان

از آناز آنجا که همیشه هدف ، تولید محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای مشتریان در سراسر دنیا و کشور ترکیه و اکراین و 9 کشور در دنیا می باشد لذا شعار استراتژی بازارهای جهانی به این صورت تعریف گردیده است: "محصولات ما را استفاده نمایید، توصیه کنید و پیروز شوید" . بیش از 350 هزار مشاور فروش به عنوان اعضای خانواده ما در سراسر جهان می باشند.
جا که همیشه هدف ، تولید محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای مشتریان در سراسر دنیا و کشور ترکیه و اکراین و 9 کشور در دنیا می باشد لذا شعار استراتژی بازارهای جهانی به این صورت تعریف گردیده است: "محصولات ما را استفاده نمایید، توصیه کنید و پیروز شوید" . بیش از 350 هزار مشاور فروش به عنوان اعضای خانواده ما در سراسر جهان می باشند.
شبکه جهانی فارماسی

ترکیه
اکرایترکیه
اکراین
بوسنی و هرزگوین
مقدونیه
کوزووو
قبرس
آذربایجان
مراکش
موریس
ن
بوسنی و هرزگوین
مقدونیه
کوزووو
قبرس
آذربایجان
مراکش
موریس
و به زودی در!!!

صربستان
صربستان
مونته نگرو
بلاروس
روسیه
زیبایی ناپایدار وفضیلت جاودانه است
من خدایی دارم ، که در این نزدیکی است نه در آن بالاها مهربان ، خوب ، قشنگ چهره اش نورانیست گاهگاهی سخنی می گوید ، با دل کوچک من، ساده تر از سخن ساده من او مرا می فهمد ، او مرا می خواند ، او مرا می خواهد …


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
کرم پودر 32000ت
پن کیک اینه دار فشرده 17000ت
پن کیک ساده 8000ت
ریمل اسپایدرلش 10ساعته حجم دهنده18000
ریملx10...ضدآب 22000ت
خط چشم کوزه ای 12000ت
خط چشم ماژیکی 12000ت
رژگونه ترکیبی 26500ت
پن کیک 26000ت
کانسیلر 16000ت
رژلب فلورمار 8000ت
مدادلب5000ت
مداد چشم5000ت
زیبایی ناپایدار وفضیلت جاودانه است
راه اول:

بزرگترین ـ راحت ترین و ساده ترین روش برای شناسایی مارک اصل تشخیص از روی بوی ان محصول می باشد.

می پرسین چجوری تشخیص بدین؟

-براحتی

همیشه کرمهای تقلبی برای جلب توجه مشتری دارای عطرو بوهای دل انگیز می باشند تا بسادگی تمام حواس مشتری را بخود جلب کند و مسلم است که همه ی مادوست داریم زمانی که کسی به ما نزدیک میشود جذب رایحه پوستمان شود اما دریغ که ما هرچه میکشیم ازچشم ظاهربینمان است و با درون ان غریبه ایم.

بهتر است بدانید این کرمهای تقلبی پوست شما را بزودی دچاره عارضه ی خشکی خواهد کردو انچنان هم روی پوست زیبایی خودش رو مثل دقایق اول ثابت نگه نمیداره.

پس شرط اول تشخیص کرم اصل عاری بودن از هرگونه مواد عطری می باشد.

اما راه دوم:

تست کرم بر روی دست.انهم نه در هر قستی فقط بر روی انگشت شصت روی قسمتی که انگشت تا میشود و روی ان چین و چروک وجود دارد.اگر کرم دراین ناحیه بخوبی روی پوست نشست و بخورد پوست رفت یعنی این کرم توانایی پوشش تمام نقاط ضعف پوست شما را خواهد داشت.

اما راه تشخیص دوم فقط برای کرمها و فن های چرب و خشک قابل اجراست.

برای تشخیص محصولات دیگر همچون ریمل و رژها چه باید کرد؟؟؟؟؟

راه تشخیص اول یعنی از طریق شناسایی از روی بوی محصول در همه ی مواد ارایشی صدق میکنه.

مثلا یک ریمل هرگز نباید معطر و خوشبو باشد.

در حقیقت یک ریمل اصل و مناسب باید بوی بد و لجنهای دریایی از ان تراوش کند زیرا در حقیقت از همان جلبکها و لجنهای دریایی ساخته شده.

و همین روش در تشخیص یک رژ عالی هم موثر است.

مطمئنا بارها پیش امده به محض باز کردن درب رژی از بوی ان لذت برده یا بیزار شده اید.باید از قبل این را دانست که یک رژ مناسب دارای طعم شیرین اما کاملا بی بو بوده و تنها ممکن است بوی عطری بسیار خفیفی انهم به سختی از ان استشمام کنید.

هرگز رژهایی که دارای بوهای خاصی هستند خریداری نکنید که اکثر انها از مواد نفتی و نامرغوب تهیه شده اند
زیبایی ناپایدار وفضیلت جاودانه است
2740
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ترس از...

ms_meryyy | 2 دقیقه پیش
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز