2410
2553

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

به نظره من قرص های ونوستات هم ضد اشتها هستن هم چربی سوز! دوتا از دوستای من استفاده کردن و خیلی راضی بودن.البته باید به دکتر تغذیه مراجعه کنی چون بدون نسخه ی پزشک مربوطه داروخانه اون قرص ها رو در اختیار مشتری قرار نمیده.البته اگر به روش طبیعی بتونی وزن کم کنی خیلی بهتره با ورزش کردن و برنامه ی غذایی سالم زیره نظره پزشک! دیگه همه می دونن قرص های چربی سور بی عوارض نیستن و مخصوصا به معده به مرور زمان آسیب می رسونن.
2720
قرص ونوستات که قرص ایرانی اورلیستات است از داروهای تایید شده برای موارد چاقی در مورد نیاز درمان دارویی است. عوارض شایع این دارو شامل عوارض گوارشی شامل نفخ - درد های شکمی- اسهال- چربی در مدفوع- سردرد- درد پشت است. عوارض کمی نادرتر شامل عفونت های تنفسی- حساسیت دارویی -تورم مفاصل است. از جمله عوارض بسیار نادر ایجاد افت قند در بیماران دیابتی - پانکراتیت یا التهاب پانکراس و حساسیت های شدید دارویی با عوارض تنفسی شدید است.
سلام دوستان منم یک هفته اییه به پیشنهاد دوستم دارم ونوستات میخورم البته رژیم غذاییم هم رعایت میکنم اما توی این یک هفته فقط یک کیلو کم کردم درضمن این قرص چربی سوز نیست بلکه باعث عدم جذب چربی میشه من که فکر میکنم واسه بافتهای چربی بدنمون نتونه کاری کنه فقط چربی غذاهایی را که همزمان با مصرف ان میخوریم دفع میکنه اما دوستم خیلی راضی بود میگفت سه ماه خورده و 12کیلو کم کرده بدون ورزش دوست عزیز مهنا جان میشه لطفا در مورد کارنتین و مجیک توضیحی بفرمایید چربی سوز هستن کاهش اشتها میدن یا مسهل هستن؟
هیچ ژیمی بهتر از پیاده روی و ورزش نیست..داروخانه امروز بهم پیشنهاد کرد ولی به نظر من فقط شام کم بخوریم و پیاده روی کنیم مشکل حل می شه
شنیــده بودم که "خاک سرد است".
ایـــن روزها اما انگار آنقـــدر هوا ســـرد است،
که زنــده زنــده فراموش می کنیــم یکدیگـــر را..
2714

نمایش نتایج 1 تا 2 از 2 مجموع
موضوع: قرص ونوستات

LinkBack
امکانات
Display

21-Jul-2012, 19:28 #1
bahare_sh65
bahare_sh65 آفلاین است تازه وارد

تاریخ عضویت
Jul 2012
ارسالها
3

پیشفرض قرص ونوستات

با سلام

آیا مصرف قرص ونوستات ضرر دارد؟ برخی از کارشناسان معتقدند ضرر دارد، برخی دیگر نه. لطفا تکلیف ما را مشخص کنید

Share
پاسخ با نقل قول پاسخ با نقل قول
27-Jul-2012, 09:42 #2
دکتر سید حمید سجاد
دکتر سید حمید سجاد آفلاین است مدیر کل سایت

تاریخ عضویت
May 2004
موقعیت
تهران
ارسالها
11,940
Blog Entries
3

پیشفرض

در حال حاضر انواع متفاوتی از قرص‏های لاغری در بازار وجود دارد که برخی از آنها مانند �ونوستات� به قرص‏های چربی‏سوز مشهورند. امروزه بیشتر افراد برای کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده‏آل، به دنبال سریع‏ترین راه ممکن هستند بدون اینکه عوارض آن را در نظر بگیرند. حال این سوال مطرح است که چرا باید برای کاهش وزن قرص مصرف کرد؟ اگر معتقدید کنترل وزن و پیروی از رژیم غذایی مناسب برای رسیدن به وزن ایده‏آل و حفظ آن در تمام زندگی موثر است، قطعا نقطه شروع و اولین راه‏حل نباید مصرف اینگونه قرص‏های لاغری باشد زیرا این راه‏حل‏ها کوتاه‏مدت و تجاری هستند مگر در مواردی خاص و برای مدت زمانی کوتاه. معمولا کارشناسان مصرف قرص ونوستات را در موارد خاص یا چاقی‏های شدید به عنوان یک روش‏ کمک‏کننده در دفع چربی تجویز می‌کنند نه به عنوان یک روش اساسی و همیشگی. اگر قصد کاهش وزن دارید، راه اصولی و صحیح کنترل وزن را بیاموزید و منابعی که باعث دریافت انرژی مازاد می‏شوند، بشناسید. مصرف موادغذایی فیبردار و نوشیدن مایعات به قدر کافی، یکی از روش‏های موثر در کنترل وزن هستند. برای کاهش وزن، مصرف قرص‏های لاغری اولین راه‏حل نیست بلکه آخرین راه‌حل است، بنابراین اگر ‏قصد دارید برای طولانی‌مدت وزن مناسبی داشته باشید، اصل تنوع، تعادل و تناسب را در برنامه غذایی‏‌تان رعایت کنید و به قدر کافی فعالیت بدنی داشته باشید و فراموش نکنید کاهش و افزایش‌های مکرر وزن بدن آثار سوئی بر سلامت بدن خواهد داشت


Daisypath Anniversary tickers همسرم دوست دارم .... میدانم دوستم داری .... دوست داشتنی های ما تا ابد ادامه دارد.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز