2733
2734
سلام
شاید باورتون نشه من هر روز دوش می گیرم ولی بازم احساس می کنم که بوی عرق میدم...... اعتماد بنفسم رو از دست می دم و حالم خیلی بد میشه ...... میشه یه مام زیر بغل که خوش بو هم باشه و قوی بهم معرفی کنین؟


من موفق خواهم شد و به همه اهدافم حتما خواهم رسید...


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
ژیلت خوبه..عرقو کم میکنه.. ولی از بوش خوشم نمیاد.. نمیدونم شاید با بوی تنم نمیسازه
رکسانا هم بدبوئه
نیوا بوش خوبه.. دوست میدارم
مشکل دنیا این است که احمق ها کاملاً بخود یقین دارند، در حالیکه دانایان سرشار از شک و تردیدند (برتراند راسل)
)استحمام کنید. سپس آب شلغم را بگیرید به این صورت که شلغم را رنده کنید و داخل یک پارچه ی نازک ریخته و فشار دهید و عصاره به دست آمده را با یک قاشق چایخوری به زیر بغل‌هایتان بمالید و ماساژ دهید.

2) استفاده از جوش شیرین بوی بد زیر بغل و پاهای شما را کاهش می‌دهد.

3) چند لیمو ترش را در دست خود کم کم فشار دهید تا نرم شود. سپس از وسط به دو نیم کنید و به زیر بغل‌هایتان بمالید تا هسته‌های آن خارج شود. سپس حمام کنید. اگر زیر بغل شما موهای زائد دارد، یک روز قبل از این کار آن موها را از بین ببرید تا اسید لیموها بوی بدن شما را از بین ببرد.

4) هر روز به حمام بروید و بعد از آن به زیر بغل‌هایتان پودر بزنید. این کار علاوه بر اینکه بوی بدن را می‌گیرد، پوستتان را نیز سفید می‌کند.

5) روغن زیتون، آب پرتقال، آب لیمو و گریپ فروت هم موادی هستند که شما می‌توانید استفاده کنید. توجه داشته باشید که افشره آنها باید تازه باشد. زیر بازوهایتان یا هر قسمتی از بدن که لازم است را پودر بزنید. جوش شیرین را به افشره اضافه کنید و به زیر بغل خود بمالید، سپس با روغن زیتون پاک کنید. بوی بدن شما از بین خواهد رفت.

اگر شما گوشت و مرغ می‌خورید و با مشکل بوی بد بدن مواجه هستید، رژیم غذایی خود را عوض کنید. مصرف گوشت و مرغ را کاهش دهید و خود را به خوردن سبزیجات عادت دهید. این توصیه‌های غذایی هم کمک می‌کند:

- هر روز ناشتا قبل از صبحانه 500 میلی گرم پودر جوانه ‌گندم را در آب حل کرده و بنوشید. اگر سوپر مارکت‌های اطراف خانه شما جوانه گندم تازه دارد، می‌توانید از جوانه گندم تازه استفاده کنید. توجه داشته باشید محلول جوانه را با معده خالی و با آب معدنی بنوشید. کلروفیل بوی بدن را به صورت چشمگیر کم می‌کند یا کاملا از بین می‌برد.

- اگر کشمکش‌های عصبی باعث می‌شود که شما تعرقتان افزایش یابد و این نیز باعث می‌شود که بوی بدنتان زیاد شود، چای سبز بنوشید. یک قاشق چایخوری چای سبز خشک یا 2 عدد چای کیسه‌ای را در یک فنجان آب بریزید و بگذارید به مدت 10 دقیقه خیس بخورد و کم کم در طول روز آن را بنوشید. این چای به شما کمک می‌کند آرامش پیدا کنید و دیگر عرق نکنید.
خرید و فروش حج عمره و تمتع زیر نظر سازمان حج و زیارت
2738
کرم زینیک اکسید تا حموم بعدی بوی عرقت نمیاد فقط برای غسل حتما باید با صابون بشوری چون پاک نمیشه با اب خالی
من دوساله مصرف میکنم دمای هوا هم اینجا کمتر از 30درجه نمیشه معمولیش 45درجست
خدایا شکرت برای همه چی خیلی دوست دارم خیلی.......یا حضرت عباس ممنون از لطفتون اقا،لطفا مراقب دختر نازم باش یا امام زمان
اسپری بدن رکسونا عالیههههههههههههههههههههههههه

انواع مختلف هم داره

مشکی بنفشش خیلی ام خوشبو هست

از مام خیلی بهترهههههههههههههههه
کاش همه میتونستیم باور کنیم که دنیا خیلی زود میگذره
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز