2737
2739
سلام
مامانا من برای دخترم پرستار گرفتم، می خوام برا خونه دوربین نصب کنم بعد برم از خونه بیرون، خانم خوبی هست اما کار از محکم کاری عیب نمی کنه.
برای خرید کجاها باید مراجعه کنم ؟
چی باید بگم؟
چه مدلی بهتره؟ معمولی یا بی سیم؟
نصبش چقدر طول می کشه؟ رو چی نصب می شه؟
هزینه اش چه قدری می شی؟
اگر جایی رو هم می شناسید معرفی کنید؟
ما 3 تا خواب داریم و فضای نشیمن؟

ممنونم.
سلام دوستم من گذاشتم. مارک TP-LINK مدل بی سیم اش را گرفتم. به مودم ADSL خونه که بی سیم هست وصل میشه و نیاز است که روی مودمت CONFIG انجام بدی. بعد هم باید یک Valid IP Address از شرکت اینترنتت بگیری.

من حدود یک سال و نیم پیش هر دوربین را 180 خریدم. الان خیلی گرونتر شده. این دیگه ارزونترین و به صرفه ترین مارک است. من فقط دو جا گذاشتم اتاق بچه و سالن. حالا بسته به اینکه کجاها بخواهی بگذاری تعدادش بیشتر میشه. هزینه IP VALID هم هست که برای من ماهی 5 هزار تومن است.

امیدوارم مجبور نشی مودمت رو عوض کنی چون ممکنه اون ویژگی لازم را نداشته باشد.

فقط مهم اینه که طبق قانون باید به پرستار بگویی. دیدی که توی مغازه ها یا جاهای عمومی هم اعلام می کنند که مجهز به دوربین است و اگر بعدا بفهمند می توانند شکایت کنند. که از روز اول به هر دو پرستاری که داشتم گفتم که دارم و البته قول دادم که فقط خودم می بینم که اونهم راحت باشد.
دوستان شما پرستار خوب و مطمئن از کجا پیدا کردید لطف کنید جواب بدید خیلی واجبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
نی نی جون ممنونم عزیزم از توضیح کاملت
مودمون وایرلس هست و تی پی لینک هست اتفاقا
من می خوام دوربین ها طوری باشن که کل خونه رو پوشش بدن
می دونم قانونی نیست ولی این خانومه که خونه میاد روسریش کامل سرشه من فک رکنم فرضش بر اینه که خونه دوربین داره با یه مانتو کوتاه بلوز مانند.
لوتوس جان من از موسسه گرفتم اینقد رآدم اومد و رفت تا این خانوم رو اوکی کردم هر موسسه هم 4 تا نیرو می فرستادند شایدم بیشتر
ستاره جون مودم تی پی لینک داره. باید به تعداد دوربین هات port address translate روی یک IP Address که کل آدرس رو تبدیل کنی به آدرسی که شرکت اینترنتت بهت می ده.

من تلفنی از نماینده Tp-link خریدم. اگر عجله نداری صبر کن برم خونه مدل دوربین و اسم نماینده رو از رو جعبه نگاه کنم بهت بگم. فقط برای اینکه یادم نره از طریق همین نی نی سایت برام ایمیل بزن.
اینهایی که من گرفتم 120 درجه است. اگر می خواهی کل رو پوشش بده باید تو نقاط مختلف بگذاری و باهاش بازی کنی. من دیگه خیلی حساسیت به خرج ندادم چون پرستارهام آشنا بودند.
2740
نی نی جون ممنونم
عصر ایمیل بزنم خوبه؟
عجله ندارم می تونم منتظر بمونم.
نی نی جون آدم خوبیه ولی نمی دونم چرا روز مصاحبه یادم رفت بهش بگم در صورتی که به همه می گفتم . چون خانوم خوبی هست یه خورده استرس دارم چه جوری بهش بگم ؟
بله عزیزم از شرکت با اینترنت چک می کنم. بهش نگی درست نیست. از نظر اخلاقی مشکل داره. به هر حال تو که دور بین رو خاموش نمی کنی. پس حتی اگر بخاطر دوربین هم رفتارش درست باشه باز هم تو بردی!
سلام
شما هم به جشن تولد کفشدوزک ها دعوت شدین
http://www.rangdoone.com/rangdoone/category/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1/
آدرس کلوپ:
http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=16949
آدرس fb
https://http://www.facebook.com/pages/Rangdoone/256952974381983
مرجع کامل برگزار کنندگان تولد،کیک فروشیها،فروشگاههای لوازم تولد،عمو موسیقی ها و...             http://www.soorshop.com
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز