2703
2553

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

2720
درمان خانگی دل پیچه و اسهال .
برای دل پیچه عرق نعنا
و برای اسهال تخم مرغ رو اب پز بکن نعنای خشک بریز روش و بخور
حسین 26 ساله در انتظار کمک ماست http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadid=875377&postID=34282289
2714
۱_خوردن سنجد_۲_خوردن سیب در روز_۳_نوشیدن آب فراوان_۴_خواب کامل_۵_نوشیدن روزی۳_۴بار چای زرد چوبه_۶_ریختن کمی آبلیمودرچای زردچوبه_۷_خوردن یک قاشق چای خوردی پر ازآن جوش با کمی عسل_۸ _خوردن زرد چوبه با ماست_۹_می توان از کپسول های زرد چوبه به جای چای زرد چوبه استفاده کرد. زمرد عزیز!!این راه ها عملی هستندو حتماحتما این راه ها را امتحان کن! زمرد جان! امیدوارم که هر چه زودتر بهبودی کامل را پیدا کنی. با آرزوی سلامتی!!!!!!!!!
راه های درمان اسهال عباراتند از : ۱_خوردن مجوز_۲_خوردن سیب_۳_خوردن پودر بلوط(کلک)همراه با ماست_۴_خوردن ماست_۵_خوردن ماست همراه با نعنا یا اسفناج_۶_انگار_۸_ یک قاشق غذاخوری پریاز و سیب_۷_جوشانده ی پوست انار_۸_یک قاشق غذاخوری پر از پودر سماق همراه با آب سرد_۹_دم کرده خاکشیر _۱۰_ازگیل_۱۱_مرزه. با تشکر!!!!!!!
دستورات غذایی برای درمان اسهال: ۱_سه یا دو گرم تخم مرزه را در یک استکان آب جوش دم کرده و با کمی شکر مصرفنمایید، در صورت لزوم این کار را پس از چند ساعت تکرار کنید_۲_ کمی دارچین را همراه با چای ،دم کرده و غذا میل کنید، توجه:مصرف بیش از اندازه دارچین باعث بی خوابی و دپرسیون می گردد_۳_ مصرف پودر پونه در دوغ ،ماست وغیره ..._۴_ مقداری جو را در آب خیس کرده واز مایع به دست آمده بنوشید . با تشکر!!!!
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز