2726
عنوان

مترونیدازول

33508 بازدید | 2 پست
سلام خانوما
دکتر برای عفونت داخل واژن به من یک دوره قرص مترونیدازول داده . با دوز 250 ، 4 تا قرص در روز به مدت 10 روز (البته شاید هم به خاطر نوع ترشحاتم) و کپسول آزیروسین 250 که اون 6 تا دونه بود و خدارو شکر دیروز تموم شد. من در حال حاضر در حال اقدام برای بارداری هم هستم به خاطر کیستهای ریز قرص متفورمین هم دارم مصرف می‌کنم. حالا نمی دونم این حس وحشتناک بدی که دارم به خاطر کدومشون هست. ولی خودم با توجه به عوارضی که از این قرصها خوندم فکر می‌کنم مربوط به مترونیدازول باشه. حالت تهوع دارم و از همه مهمتر مزه دهنم خیلی بد شده طوری که همش باید یه چیزی بخورم تا مزش از بین بره..
اگه امروز هم قرصم رو بخورم 20 تا مصرف کردم. حالا سوالم اینه که کسی بوده که این قرص رو مصرف کرده باشه ؟ علائمی مشابه من داشته یا نه؟ و اینکه دکترش چندتا و چند روز این قرص رو بهش داده؟ من واقعا نمی تونم دیگه این قرص رو مصرف کنم می‌خوام بدونم اگه دیگه نخورمش مشکلی پیش نمی‌آد؟
ممنون از همراهیتون
سلام.خسته نباشید.من امروز یکی از دندونامو کشیدم.برام چندتا دارو تجویز کرده.یکی از داروها هم قرص مترونید ازول هستش.توی راهنمای استفاده نوشته که باید این قرص رو از واژن استفاده کنم.این قرص چه خاصیتی داره؟؟اصلا چرا یه دندونپزشک یه همچین دارویی به من تجویز کرده؟؟؟از وقتی این قرص رو دیدم همش تو فکرم میگم نکنه اشتباهی پیش اومده ؟؟اخه دندون چه ربطی به واژینال داره؟؟؟ میشه کمکم کنین؟؟؟؟

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730