2737
2739
سلام
من به یک مترجم عالی نیاز دارم که دست به قلم بسیار خوبی داشته باشند، منظورم ترجمه سلیس و استفاده از بهترین شکل بیان و بجا ترین عباراته. میخوام متنی بهم تحویل داده شه که دیگه نیازی به ویرایش نداشته باشه. هیچ نیازی به حضور فیزیکی هم نیست. من متن رو واستون میفرستم و شما ترجمه اش رو. هزینه ترجمه رو به کارتتون واریز میکنم. متون زیادی واسه ترجمه دارم و همکاری ام با شخصی که انتخاب میشه طولانی مدت خواهد بود. لازم به ذکره که متون نسبتا آسانند و خودم به صرف مشغله زیاد از این کار باز موندم.
نحوه انتخاب همکار: چنانچه تمایل به همکاری دارید به من ایمیل بدید و توش فقط بنویسید: (ترجمه) تا اطلاعات تکمیلی رو واستون ارسال کنم. اگر جوابتون رو ندادم مطمئن باشید ایمیلتون به دستم نرسیده و دوباره ارسال کنید. در صورت تمایل ایمیلتون رو برام بگذارید تا راحتتر در تماس باشیم. فکر میکنم واسه عزیزانی که به خصوص به خاطر داشتن کوچولو نمیتونن برای کار از خونه بیرون برن شرایطی باشه که ارزش فکر کردن رو داره. اگر پس از دریافت ایمیل هنوز شبهه ای باقی مونده بود به ایمیلم بفرستید چون بعد از یافتن فرد مورد نظرم این تاپیک رو حذف خواهم کرد.
موفق باشید

(دوستای گلی که صبح درخواست داشتند به ایمیلاتون پاسخ داده شد. چنانچه تا 24 ساعت بعد شما پاسخی دریافت نکردید مجددا ایمیل بزنید)

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
2740
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز