2703
2553
با سلام خدمت خانومای گل نی نی سایتی مخصوصا اون خانم گلایی که تصمیم بارداری دارن.
من چند وقت پیش از همسرم شنیدم که اون هم از قول یکی از دوستانش که روحانی بود نقل کرد که یه شب های خاصی مکروهه نطفه ی بچه بسته بشه مثل اول ماه و نیمه ی ماه و شب عید فطر و قربان.بعدا از مامانم هم شیندم که میگفت شبهای شنبه و چهار شنبه هم همینطوره.
میخواستم بدونم کسی هست که این موضوع رو قبول داشته باشه یا بتونه از نظر علمی دلیل بیاره.یا کسی هست که با دلیل ردش بکنه؟
اگه غیر از این موارد کارهای مکروه یا مستحب دیگه ای هم برای طریقه باردار شدن میدونید لطفا بگین!!!

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

در ساعات اولیه شب-هنگام کسوف خسوف وبادهای تندوزلزله(البته اگه موقع زلزله کسی پیدا بشه ..هههه)-اشعه گا ما که در نور خورشید وجود دارد-دوساعت قبل از طلوع افتاب ودو ساعت بعد از غروب-روزهای اول ووسط ماه واخر ماه-نزدیکی در پشت بام وزیر درخت میوه دار-رو یا پشت به قبله بودن -بین اذان واقامه-شب نیمه شعبان-شب عید قربان وعید فطر-و............
2720
فرض یکی پریودش منظم هست و دقیقا هر ماه همون نیمه ماه فرصت داره که برای بارداری اقدام کنه!!!! خوب تکلیف این بنده خدا چیه؟؟؟ چطوره اصلا بارداری رو ببوسه بذاره کنار؟

دوستان من خواهش میکنم یه کم و از بعدهای دیگه به قضیه نگاه کنین :( اینهمه بچه تو سرتاسر دنیا دارن دنیا میان اصلا دنیا به کنار همین ایران خودمون! تقریبا هر روز ما مامانایی داریم که زائمان میکنن
اگه قرار بود برای نطفه ای که به وضوح تقرییا توی تمام روزای سال داره بسته میشه اتفاقی بیوفته اون وقت باید مثلا میدیدن که بلههههههه هرچی بزهکار هست همه متولد یکماه و یک روز و یکسال خاصی هستن!!!!
من نمیخوام در این زمینه بحث کنم
فقط خواهشم ازتون اینه که قضیه رو از دیدهای دیگه هم نگاه کنین لطفا.
والا شخصا کم ندیدم خانوما و آقایونی که به شدت همه این موارد رو هم رعایت کردن ولی بچه ای که بزرگ شده متاسفانه........ :(

حالا اینا به کنار خوده روزه دقیق تخمک گذاری هم کم نبوده که اشتباه شده باشه.. شما امروز اقدام میکنین نطفه دوروز بعد که دقیقا هم مثلا روز چهارشنبه است بسته میشه!!!! مگه هر روز همه تو سونوگرافی هستن که دقیقه دقیق روز و ساعت آزاد شدن تخمک رو ببینن و بدونن؟!!!


سهیلا جان چون نظر خواسته بودی منهم عقیده خودم رو گفتم با دلایلی که به صورت خلاصه به ذهنم رسید. امیدوارم که موفق باشی عزیزم
اتفاقا لاله جون من هم اولین چیزی که به ذهنم رسید همین بود.اینکه اونایی که عادت ماهانه مرتبی دارن باید چیکار کنن؟!!!
و همینو میخوام بدونم که چقدر صحت داره.در مورد این تاریخ ها هم من شنیدم بچه خدایی نکرده یه نقص پیدا میکنه یا خیلی شیطون میشه
والا چی بگم.......... منم شنیدم!
2714
سهیلا جون راستش من جای شما بودم صرف شنیده ها یه چیزی رو گوش نمیکردم! خدا به انسان عقل داده که هرچی میشنوه در موردش فکر کنه و اگه واقعا با عقل و منطق جور بود قبول کنه و الا ردش کنه.

زهرا گلی تخمکی که قابلیت لقاح داره 12 ساعت بیشتر تو رحم باقی نمیمونه و بعد دفع میشه!!! تازه گفتم اگه بتونی اون 12 ساعت رو خیلی دقیق پیدا کنی واقعا هنر کردی .
حالا زد و شب نیمه ماه افتاد به سه شنبه و 12 ساعت بعدشم که میشد چهارشنبه . خوب پس این ماه بیخیال بریم ماه بعد !!!! تازه شما دارین در مورد یه فرد سالم صحبت میکنین که 24 ساعت زیر نظر پزشک و سونوگرافی و اینا هستن و دارن با دقیقه و ساعت کار میکنن که کی و چه لحظه ای تخمک آزاد میشه که اغلب هم دکتر مثلا میگه حدودا فلان روز !! یعنی باز دقیقه دقیق نمیتونه بگه...
خیلیا دارن دارو مصرف میکنن و حتی مجبورا سرساعت خاصی اقدام داشته باشن و میبینی ماهها در انتظارن چه بسا سالها . بعد سره این مسئله اگه بخوان شانس خودشون رو از دست بدن اون وقت.... :( ترو خدا یه ذره فکر کنین.

فکر میکنم گفتنی هارو گفتم. هرکس که کمی اندیشه کنه خیلی چیزا دستگیرش میشه... گفتم اگه اینا خیلی درست بود اون موقع باید یه آمار در مورد افراد بد و بذهکار جامعه یاحتی بچه هایی که دچار نقص هستن و تو مرکزهای توانبخشی نگهداری میشن ،داشتیم که همه دقیقا درتاریخهای مشخصی نطفه اشون بسته شده باشه!!!!!!!!!!!!
این نکته هایی که از امامان و معصومان به دست ما رسیده است حقیقت دارد.
در اول و میان و آخر ماه نباید نزدیکی داشت.
و اعیادی که بچه ها در بالا ذکر شده بود.
شب چهارشنبه هم چون شبی است که جهنم در شب چهارشنبه به وجود آمده است. و خوب نیست.
و اگر کتاب ریحانه بهشتی را بخری و در سایت سرچ کنی پیدا خواهی کرد.
موفق باشید.
عزیزم منظور ماه قمریه نه ماه خودمون ما معمولا تاریخ پریودیمون بر اساس ماه شمسیه نه قمری.بعدشم بر فرض که اینطوری باشه یه شب قبل یا یه شب بعد انجام بگیره که مشکلی پیش نمیاد.در ثانی گفته شده مکروهه نه حرام.
مکروه به این معنا است که اگه انجام نشه بهتره و در مورد مستحب اگه انجام بشه بهتره. یعنی شما بین دو مورد می تونین حالت بهتر رو انتخاب بکنید و دلیل بر این نیست که اگر مورد ضعیف تر رو انتخاب کردید ، باید مشکلی بوجود بیاد یا ضرر خاصی کرده باشید. در ضمن بسیاری کراهت را می توان در بسیاری از موارد با انجام عمل خاص دیگری از بین برد. مثلا وضو گرفتن، صدقه دادن و... که هر کدام مربوط به یک مکروهی می باشد.........وقتی ما کلام ائمه را به عنوان حق و صدق قبول می کنیم، حتما لازم نیست که در همه موارد دلیل آنها را به طور کامل بدانیم. مثلا برای اول و آخر ماه قمری به دلیل نحوه قرار گرفتن ماه نسبت به زمین و اثرات وضعی که بر جسم و خلق و خوی تمام موجودات من الجمله انسان ایجاد می کند، فرزنددار شدن مکروه شمرده شده است...................به هر حال شما بر خدا توکل کنید و با امید کامل از او بخواهید ،بهترین زمان را برای انعقاد نطفه ی فرزندتان به شما نشان دهد و مطمئن مطمئن باشید که همه چیز طوری پیش می آید که باور نمی کنید ..........موفق باشید.
اللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَةَ وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بنیها وَالسِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحاطَ بِه عِلْمُکَ.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687