2733
2734
عنوان

طرز تهیه دسر تیرامیسو

390 بازدید | 2 پست

یکی از خوشمزه ترین و پرطفدار ترین دسر و کیک ایتالیایی، تیرامیسو هستش که بسیار مشهور است. این دسر در انواع های مختلف مثل شکلاتی و ... تهیه میشن و مثلا یکی از تفاوت های دیگشون اینه که بعضیاشون بدون تخم مرغ و بعضیاشون با تخم مرغ و بعضیاشون فقط با سفیده تخم مرغ درست میشن. این کیک ها تو آمریکا هم بسیار طرفدار دارن که کیک های کوچکی هستن که بهشون لیدی فنگر میگن. امروز آموزش این دسر رو برای شما عزیزان گذاشتم. پس با ما همراه باشیم.

   

تخم مرغ 3 عدد

پنیر خامه ای 2 عدد

قهوه به میزان لازم

وانیل 1 قاشق چایخوری

پودر قند به میزان لازم

خامه 1 بسته

بیسکویت پتی بور 1/5 بسته بزرگ

شکلات جهت تزئین

ابتدا باید زرده و سفیده تخم مرغ بسیار تازه و با کیفیت را از هم جدا می کنیم، حال شروع به هم زدن زرده تخم مرغ می کنیم تا زمانی که رنگش سفید و یک مقداری سفت تر شود.

بعد از این مرحله وانیل و مقداری از پودر قند را به مخلوط می افزاییم باید آن را روی بخار کتری به مدت 10 تا 15 دقیقه بگذاریم. حال پس از اینکه مخلوط ما به رنگ کرم مانند درآمد و غلیظ شد باید پشت سرهم و مرتب هم بزنیم تا مخلوط  ته نگیرد و رنگش زرد پررنگ نشود.

حال در یک ظرف دیگر مقدار کمی از پودر قند را به همراه خامه صبحانه را آنقدر هم میزنیم تا کاملا سفت شود و در اثر تکان دادن ظرف مخلوط تکان نخورد.

در مرحله بعد پنیرها را با مقدار کمی پودر قند مخلوط می کنیم و خوب هم میزنیم تا کرم رنگ شود. نکته اینکه جهت جلوگیری از شل شدن نباید از هم زن برقی استفاده شود.

حال در این مرحله همه مواد را به مخلوط زرده می افزاییم و شروع به همزدن دورانی می کنیم و آنقدر هم میزنیم تا مخلوط یکدشت شود و حالت سفت بودن خود را از دست ندهد.

حال ابتدا باید قهوه را آماده کنیم برای هر لیوان آب باید 1 قاشق چایخوری سرپر قهوه استفاده کنیم. حال آن را روی حرارت می گذاریم زمانی که رویش کف کرد قهوه آماده است.

حال یک لایه از مخلوطمان میزنیم و بیسکویت هارا در قهوه فرو میبریم و بیسکویت ها را روی لایه خمیر می گذاریم و دوباره یک لایه خمیر میزنیم و همین کار را ادامه می دهیم.

بهتر است دسر را 4 ساعت داخل یخچال قرار دهیم و سپس سرو کنیم.

منبع

طرز تهیه تیرامیسو

مواد لازم:

 زرده تخم‌مرغ                                  سه عدد

 پودر شكر                         پنج قاشق غذاخوري

پنير ماسكارپونه                                 250 گرم

 سفيده تخم‌مرغ                               سه عدد

 قهوه اسپرسو                                چهار فنجان

ليدي فينگر                         يك بسته دوازده‌تايي

http://ponila.com/post/367425/browse-source-page/

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز