2737
2734

مثلا اینکه یکی سر کار فقط شما رو دیده باشه فک کنه تیپ به اصطلاح حزب الهی هستید ولی واقعا در جاهایی غیر از کار تیپتون اون طور نباشه و نسبتا آزاد تر بگردید ؟

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728

اگه به ما نگه حجابتو درست کن کاری ب کارش ندارم هرکار دوست داره بکنه ب من گیر بده بهش گیر میدم خخخ

امیرمؤمنان علی(ع)- خطاب به قنبر- که می‌خواست به کسی که به او ناسزا گفته بود، ناسزا گوید- می‌فرماید: آرام باش قنبر! دشنامگوی خود را خوار و سرشکسته بگذار تا خدای رحمان را خشنود و شیطان را ناخشنود کرده و دشمنت را کیفر داده باشی. قسم به خدایی که دانه را شکافت و خلایق را بیافرید، مؤمن پروردگار خود را با چیزی همانند بردباری خشنود نکرد و شیطان را با حربه‌ای چون خاموشی به خشم نیاورد و احمق را چیزی مانند سکوت در مقابل او کیفر نداد. (أمالی شیخ مفید، ص118، ح2)

دلی نه منظورم اون نیست 

منظورم ادمای غیر مشهوری مثل خودمونه 

اصلا وقتی پای شهرت میاد وسط ماجرا ها خیلی فرق میکنه 

من اگرم سرکار حجابم سفت تره و بیرون آزادتر هیچوقت نمیام همه جا بشینم بگم من فلانم من حجابم اله بله 

جنبه تبلیغی اصلا نداره 

2738

من همیشه و همه جا خودمم گاهی ام چوبشوخوردم ۰ ولی  همچین رفتاراییی ک۸ توصیف کردی  به نظرم ریاکاری و تزویر رو تو جامعه رواج میده که نتیجه اش رو هم داریم میبینیم

 یا رادَّ ما قَدْ فاتَ : عمر های به سر آمده، روزهای گذشته، خون‌های ریخته، عشق‌های گم شده، آبروهای رفته، بغض‌های شکسته، اشک‌های چکیده، و آب‌های از جوی رفته را تو باز می‌گردانی ای باز گرداننده‌ی از دست رفته‌ ها!
اورانوس گفتم منظورم اصلا اون نیست  اون مشهوره منظورم به ادمای معمولیه

الان با این تاپیک  همه ناخوداگاه یاد اون میوفتن😆

هر کودکی با این پیام بدنیا می آید که خدا هنوز از انسان نومید نیست..../تاگور
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز