2726
عنوان

لاغری با کویتیشن یا ال پی جی

| مشاهده متن کامل بحث + 127839 بازدید | 92 پست

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728
ببینید از این روشها فقط اولتراسوند هست که سلولهای چربی را از بین میبره یعنی غشا سلول را پاره میکنه که بعدش باید کمی ورزش کنید و غذا های چرب نخورید! اگه اینکارها را نکنین چربی ها جذب سلول های چربی دیگه میشن اما اگه رعایت کنین توو سه روز بعد از هر جلسه و آب هم زیاد بخورین خیلی خوب سایز کم میکنین و دیگه بر نمی گرده ...در روشهای دیگه سلولهای چربی از بین نمیرن ولی کوچیک میشن که دوباره بر می گرده و اصلا جالب نیست به نظر من! این روش اولتراسوند با دستگاهه...یه چیزی شبیه موس کامپیوتر ولی تهش فلزی هست را به مدت 15 تا 30 دقیقه به دفعات روی قسمتهایی که می خواین لاغر بشه میذارن و بر می دارن! درد نداره ولی یه سوزش کمی داره! بعد باید بین جلسات اولتراسوند چند جلسه هم لیزر برین تا پوست شل نشه و پوست را سفت و جمع می کنه! من خودم سایزم 42 بود الان 38 هست با یک دوره! خیلی خوبه امتحان کنید! البته من اصفهان هستم و اینجا رفتم دکتر! تهران کسی را سراغ ندارم ولی حتما پیدا میشه!
دنیا جون من از خرداد تا آخرای تیر تقریبا رفتم و از کاهش سایز خیلی راضی بودم از اون موقع دیگه نرفتم چون ایران نبودم ... هزینه هاش هم اون موقع برای اولتراسوند جلسه ای حدود 30 تومان بود ولی فکر کنم برای هر کسی فرق میکنه باید بری یک جلسه همه سوالاتت را بپرس ... مشاوره رایگان هست!
http://doctorpost.persianblog.ir/tag/%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86_%DA%86%D8%A7%D9%82%DB%8C_%D9%85%D9%88%D8%B6%D8%B9%DB%8C

•نام: دکترشهلاوزیری نسب(پوست مو زیبایی)
•سن:
•جنسیت: زن
•تاریخ تولد:
ادرس :ملاصدرا روبروی بیمارستان بقیه الله جنب رستوران اویا ساختمان سحر پ 207 ط 6 واحد 23 تلفن 88057549
CafeMom Tickers
CafeMom Tickers
من تهرانم و زنگ زدم مطب دکتر سلاجقه تو اصفهان و خواستم شماره تلفن جایی تو تهران که اولتراسوند انجام می ده بهم بدن .یه شماره دادن کلینیک نسیم قیطریه.اونجا زنگ زدم بهم یه شماره موبایل دادن.خانمه می گفت نخیر اصلا تاثیر نداره 15 جلسه بیای شاید نیم سایز کم کنی بیا عمل لیزر انجام بده.یعنی چی؟اگه تاثیر نداره دستگاهشو برای چی اوردین؟کسی تجربه ای نداره کمکککک کنه؟
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کاش بودی💔

النا_111 | 14 ثانیه پیش
2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز