2737
2734


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731

يا خدا!!! قلدر؟!!  

ایران به خاک خسته تو سوگند،به بغض خفته دماوند😞که شوق زنده ماندن من به شادی تو خورده پیوند😞ایران اگر دل ترا شکستند،تو را به بند کینه بستند😞چه عاشقان بی نشانی که پای درد تو نشستند😞 😞😞😞😞😞😞ایران به شوق زندگی، در مرگ روئین تن شده😞مرد و زنش تلفیقی از ابریشم و آهن شده😞ایران پر است از عاشقان، این گنج های بیشمار😞مرزیست پر گوهر ولی، با رنج های بیشمار😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢حس ششم!!!!😷😷😷😷😷😷😷😷غیرت!!!!😷😷😷😷😷😷😷😷جن!!!!😷😷😷😷😷😷😷مرد خاله زنک!!!!😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷دختر بچه شوهر کرده!!!!!😷😷😷😷😷😷😷مرد بچه باز!!!!😷😷😷😷😷😷😷😷رل 😷😷😷😷😷😷😷😷کراش😷😷😷😷😷😷😷کرونا!!!!!😷😷😷😷😷
2738

آخه مگه آدم کسیو از مشاور میترسونه ؟؟؟مثلا چه کار ترسناکی میخواد بکنه ایشون بترسه؟

🧶درخواست دوستی قبول نمیکنم🧶منم و این صنم و عاشقی و باقی عمر❤️ساکن هلند🌴لطفا سوالات حقوقی خود را در تاپیک ها بپرسید به هیچ عنوان در خصوصی پاسخگو نیستم🙏

یه مشاور میشناسم خیلی درشت و هیکلی

چندتا مدال جهانی داره

بزن بهادر و قلدر


منتها مشاور بدنسازیه

😕😕😕

این کارما رو هم از فضای مجازی یاد گرفتید، وگرنه قبلا میگفتید حضرت عباس زد به کمرش     

عزیزم مشاور باشه یا زورگیر و مجازات کننده ؟؟!!!

اینی که شما میخای که خصوصیت یک مشاور نیست. اگر قرار بود با زور و قلدری کسی  اصلاح بشه الان دیگه اصلا جرم و جنایت نداشتیم. 

یک مشاور خوب باید بتونه با مراجعه کننده همدلی و همراهی کنه، باهاش ارتباط روحی برقرار کنه و اعتمادش رو جلب کنه.

ذهن احمق مانند مردمک چشم می ماند,هرچقدر نور بیشتری به آن بتابد تنگ تر میشود.

چند سالشه بچه خواهرتون؟

زنانی که کتاب می‌‌خوانندبرای جوامع نابرابر و مرد سالار خطرناکند.زیرا آنها با مطالعه می‌‌تواننددنیایی بهتر را تصور و برای به وجود آوردنش مبارزه کنند!                                                     (لینک گروه تلگرام مشاوره @visionclinic)               
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730