2733
2739
امیرحسین بندی عکاس خبری ایرنا شامگاه گذشته- دوشنبه شب- هنگامی که از پوشش خبری برنامه های قرآنی بازمی گشت، مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت.

به گزارش شبکه ایران به نقل از ایرنا، این عکاس خبری هنگامی که محل برگزاری برنامه را ترک می کرد، سه نفر سرنشین یک موتورسیکلت از خلوت بودن خیابان و نبود گشت پلیس در آن محل سوءاستفاده کرده و وی را مورد حمله قرار دادند.

براساس این گزارش، این افراد تلاش بسیاری برای ربودن کیف و وسایل این عکاس خبری که حاوی دوربین، لنز و سایر لوازم عکاسی بوده، از دور گردن عکاس ایرنا کردند و حتی وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند اما با مقاومت امیرحسین موفق به این کار نشدند.

این گزارش می افزاید، هنگام حمله افراد ناشناس به عکاس خبری ایرنا، تلفن همراه وی از دستش بر روی زمین می افتد و آنان وقتی با تلاش فراوان موفق به ربودن کیف این عکاس خبری نمی شوند، تلفن همراه او را می ربایند و محل حادثه را ترک می کنند.

عکاس خبری ایرنا، دو روز قبل نیز پوشش تصویری برنامه رسیدگی به پرونده بزرگ فساد مالی را برعهده داشته است.

پدر این عکاس که خود از خبرنگاران با سابقه ایرنا است سرکشی منظم گشت های پلیس در محلات شهر را در جلوگیری از وقوع چنین حوادثی موثر عنوان و خاطر نشان کرد هنگام وقوع این حادثه هیچ یک از گشت های پلیس در محل حضور نداشتند.

وی هم اکنون به منظور پیگیری های قانونی این حادثه در کلانتری بسر می برد.

عبدالرضا بندی ، پدر وی در گفتگو با شبکه ایران ضمن انتقاد از ضعف عملکرد پلیس گفت: پلیس به جای قشون کشی خیابانی و راه انداختن گشت باید به فکر تامین امنیت جانی و مالی مردم باشد. وی تصریح کرد: متاسفانه هم اکنون سارقان و جانیان امنیت مردم را در معرض تهدید قرار داده اند در حالی که پلیس نیروی خود را صرف چند تار موی دختران و پسران مردم کرده است!
دقیقا
مدلهای عکس اتلیه ای من: http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=858963&PageNumber=1 مدلهای تقویم: http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadid=1596169&postID=60779012 اگه تقویم یا عکس اتلیه ای برای کوچولوتون میخواین به این لینکا سر بزنید[smiley]s/sm_29.gif[/smiley][smiley]s/sm_15.gif[/smiley][smiley]s/sm_50.gif[/smiley] ایمیلم: lovelyphoto2014@gmail.com

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
خبر نگارهاوکسایی که درگیر این پروندهه های خطرناک هستند همیشه جونشون توی این شهر بی در و پیکر در خطره اونا هم حتما دنبال مدرکی ازش بودن باریکلا بهش که نذاشته چیزی ازش ببرن امیدی به پلیس نیست این بنده خداها باید بادیگارد بگیرن
من نمیدونم چرا این مسئولای فاقد بی شعور اینو نمی فهمن! بابا به جای این گشت ارشاد مسخره یه فکری به حال امنیت مردم کنید.
بابام میگفت چندوقت پیش پسر یکی از دوستاش که خیلی هم هیکل درشت بوده سوار ماشین که میشه واسه شهریار می برنش سمت بیابون و همه وسایلش رو می دزدن و میندازنش تو چاه. شانس آورده که خودش رو نجات داده رسونده لبه جاده یه کامیونی سوارش کرده که بهش گفته پسر من هم همینجا کشتن! خدا خیرش بده تا یه جایی بردتش یه 5 تومن هم بهش داده تا برسه خونش!
دیگه نه دخترا نه پسرا هیشکی نمیتونه احساس امنیت کنه.!!!!!!
2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز