2733
2734

سلام عزیزم 🌹

@neloofaraneh    

من نگاه مختصری به تاپیک هاتون انداختم طبق شرایطتون تعدادی کتاب بهتون معرفی میکنم امیدوارم کارآمد باشه و استفاده داشته باشید .


📚:دو کتاب تأثیر گذار که بهتون معرفی میکنم  بی نهایت عالی هستند خودم مطالعه داشتم 👇


🟢جادوی فکر بزرگ کتابی نوشته دیوید جوزف شوارتز است. این کتاب در رابطه با روش‌های کاربردی برای داشتن برنامه منضبط برای پیشرفت فردی است و یکی از بزرگ‌ترین کتابهای خودیاری نامیده شده است  این کتاب در ایران با عنوان‌های «جادوی فکر بزرگ» و «اسرار اعتماد به‌نفس» ترجمه شده است.



🟢کتاب قدرت و فکر مثبت با عنوان اصلی «The Power of Positive Thinking»  این اثر، برای کسب آرامش و لذت بردن از زندگی نوشته شده است و راهنمایی برای بازگردانی شادمانی به زندگی به شمار می‌آید.



🟢شش کتاب برای رسیدن به هدفاتون:

🌱• کاش وقتی بیست ساله بودم میدانستم
🌱• شاید تو یک چند پتانسیلی باشی
🌱• باشگاه پنج صبحی ها
🌱• شرمنده نباش دختر
🌱• عادت های اتمی
🌱• شجاع باش دختر
🌱• اصل گرایی

🟢چهار کتاب برای ارتقاء خودت:
🌱- تمام روز شارژ باشیم
🌱- شاد بودن کافی نیست
🌱- داستان موفقیت نخبگان
🌱- پنجاه چیزی که تقصیر من نیست



 کاربران محترم:زمانی که تاپیک میزنم یعنی انتظار هر نوع اظهار نظری را دارم ،پس مشکلی با انتقادشما ندارم در صورتی که ادب کلامتون در تاپیکم رعایت بشه . ،،،،اما زمانی  که در تاپیک کاربران دیگه اظهار نظر دارم هرچند که تبادل نظر هست ، پاسخی که میذارم برای استارتر اون تاپیک هست اگر از کامنتم خوشتون اومد و ریپلای کردین خوشحال میشم اما اگر مطابق میلتون نبود لطف کنید بگذرید  چون چیزی که من کامنت گذاشتم دیدگاه من بوده و نسبت به منطق خودم پاسخ دادم پس تنها استارتر اون تاپیک حق انتقاد از کامنتم را دارند  در صورتی که صحبتم تضاد داشته باشد با عنوانشون اگر پاسخی از جانب من دریافت نکردین  دلیل بر این نیست که حق با شماست                                       ممنون از فهم و شعور شما 🤍
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687