2733
2734
عنوان

تجربه ی من از عمل هموروئید

539 بازدید | 48 پست

سلام الان دقیقا 5روز از عمل هموروئیدم میگذره از اتاق عمل بخوام بگم که بی حسی از کمر زدن و با این که 4بار آمپول رو در نخاعم فرو کردن فقط 1پام بی حس شد و بیهوشم کردن بماند که الان نمیتونم سرمو از روی بالشت بلند کنم از سردرد و حالت تهوع. خب از عمل بخوام بگم روز عمل خوب درد کم و معمولی 1روز بیمارستان بودم و تا اومدم خونه اولین دفعم خیلی بد بود انگار آب داغ ریختن تو مقعدم و فلفل زدن از سوزش و روزهای بعدش بدتر و بدتر شده تا الان که 5روز گذشته بهبودی ندیدم و معتقدم عمل اشتباه ترین کار ممکنه تا جایی که میتونید عمل نکنید من از هرکسی میپرسم میگه عمل کردیم برگشت داره و اذیت شدن. واقعا نمیدونم کسانی که عمل کردن خوب شدن کجا هستن ولی گول نخورید و خودتون رعایت کنید. 1بار دفع داشتن مرگ رو به چشم دیدنه. داخل وان آب گرم نشستن نهایت 5دقیقه از دردتون رو آروم کنه بعد دوباره شروع میشه و با پماد و قرص آروم نمیشه من با هزااااااران جیغ و بدبختی تونستم شیاف دیکلوفناک بزنم تا کمی آروم بشم خوبه ولی موقتیه تا الان که ببخشید بی اختیاری باد شکم دارم نمیدونم قراره اینطور بمونم یا نه ولی حتی دادن نفخ شکم به بیرون هم عذاب آوره. 

2731

تهرانی؟ کجا عمل کردی؟ الان که میگن لیزر راحت تره چرا لیزر نکردی؟ من این مشکلو دارم خودش که آزار برام نداره درد و خونریزی ندارم فقط ظاهرش بده شما مشکلی داشتی باهاش؟

فكر كنم يكماهي شرايط بد داري و بعدش خوب ميشي

اين مشكل با عمل هم كامل حل نميشه

معمولا مشكل اصلي يبوست هست ك ربطي ب عمل نداره و ب سبك زندگي و شرايط ربط داره بخاطر همين هست ك عمل تاثير صد درصد نداره

فكر كنم يكماهي شرايط بد داري و بعدش خوب ميشي اين مشكل با عمل هم كامل حل نميشه معمولا مشكل اصلي يبو ...

من اصلا و ابدا یبوست نداشتم هیچ وقت 4سال پیش زایمان طبیعی بدی داشتم و بعدش کرونا اومد و ترس من از عمل و مشکلات بعدش

وای من تازه میخواستم کارامو انجام بدم این هفته عمل کنم  اگر اینجور بشم خوب چه کاریه؟؟؟؟ آخه خ ...

ایشون فک کنم جای خوبی عمل نکرده باشه مخصوصا که یه بی حسی نخاعی هم انجام نشده براش. اگه مشکل داری باهاش خب باید حلش کنی، شما میخوای بری لیزر؟

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز