2752
2734

خانم ها دختر خاله شوهرم دوسال جدا شده و تنها زندگی میکنه تو اینستا شوهرم براش فیلم میفرسته مثلا فیلم های طنز ... کاری به جدا شدن اون خانم ندارما لطفا بعضی ها گارد نگیرن کار شوهرمو میخوام بدونم درسته؟ شما باشید ناراحت نمیشید؟ شوهرمم ازین خانواده های راحت نیستنا مثلا بگم خانوادگی مدلشون اینجوریه منم احساس ترس کردم بنظرتون بهش بگم؟ 

من برای جای ترک های پوستی بعد از زایمانم از روغن آنتی استرچ مارک برند آنانه استفاده کردم که یک برند سوییسی بود.

 برای من واقعا مثل معجزه عمل کرد. حتما تو دوران بارداری قبل از ایجادترک ها یا تا وقتی که ترک ها هنوز قدیمی نشدن و قرمز هستن استفاده کنید که زود برطرف بشه. برای ترک های ایجاد شده با چاقی یا لاغری هم عالیه. لینکشو میزارم چون میدونم دغدغه خیلی از ماماناس .

2731

چه گاردی؟ خانم های مطلقه ی پر نیاز محوریت خیانت هان

اگر در مسائل بارداری و مادری و کودکان نظر میدم چون تجربه سه بارداری و فرزند داری دارم ، شما هم اگر تجربه ندارید بهتره مامانارو نگران نکنید الکی 

نه والا

چرا باید بترسم

البته ب شناختی ک از همسرم و دخترخالش هم دارم ربط داره

ما خب عادی تو گروه یا شخصی کلیپ طنزی بفرستیم ....

جایی‌ خوانده بودم که درد آدم را بزرگ می‌‌کند و روح را صیقل می‌دهدو تجربه را زیاد می‌کند. هیچ جا ننوشته‌اند که درد با یک زن، با یک مادر چه می‌‌کند. مادران درد کشیده یا زود می‌میرند، یا برای همیشه می‌‌روند، یا می‌‌مانند با چشمانی که رنگِ بی‌‌تفاوتی‌ گرفته استو دستانی که زیر ناخن‌هایش جز چیزی نمی‌روید، و گیسوانی که رقص بر شانه‌های زنانه را به خاطر نمی‌‌آورند. مادرانی بی‌ هیچ آرزویی، با ‌دنیایی کوچک. دنیایی بسیار بسیار کوچک. هیچکس از مادرانی که به بهشت نمی‌‌روند چیزی ننوشته است.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز