2733
2734
با سلام و عرض معذرت بابت حضور ناخوانده به سایت ویژه بانوان عزیز؛ در حین تحقیق در مورد سموم حشره کش با این صفحه و اظهار نظر و تبادل تجربیات عزیزان در مورد مبارزه با سوسک در منازل مسکونی شدم و متوجه شدم که همگی در حال توصیه ریختن سم در لوله فاضلاب هستید و به علت اهمیت قضیه مجبور شدم جهت درج مطلبی در همین مورد در این سایت که مخصوص خانمهای محترم هست عضو بشم.ضمن عذرخواهی مجدد توجه عزیزان رو به این خبر دردناک جلب میکنم: مرگ ساکنان یک مجتمع مسکونی به علت ریختن سم در لوله فاضلاب در پی حادثه مسموم شدن ساکنان یک مجتمع مسکونی در بندرعباس که سه کشته بر جای گذاشت، یکی از ساکنان محل که در لوله فاضلاب سم ریخته بود، بازداشت شد و اعتراف کرد: برای کشتن سوسک و مورچه در لوله فاضلاب سم ریخته است. به گزارش مهر، چند روز پیش و در پی حادثه ای مبنی بر مسمومیت 22 نفر از ساکنان یک مجتمع و مرگ سه نفر بر اثر استنشاق گاز از لوله فاضلاب، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت. روز گذشته اعلام شد، یکی از ساکنان این مجتمع که مرد جوانی بوده، برای از بین بردن سوسک و مورچه های واحد آپارتمانی اش در مجتمع مسکن مهر، مقداری سم خریده و آن را در لوله فاضلاب می ریزد که حادثه رخ می دهد. پانزدهم تیر امسال و در پی این حادثه، ماموران پلیس از مرگ سه نفر در یکی از مجتمع های مسکن مهر در شهر بندرعباس اطلاع یافته و همراه بازپرس جنایی در ساختمان مورد نظر در شهرک پیامبر اعظم(ص) حاضر شدند. در بررسی های اولیه مشخص شد سه نفر از ساکنان این ساختمان؛ یک نوعروس هجده ساله، یک دختر چهار ساله و یک پسر سه ساله جان خود را از دست داده اند. در ادامه پزشک جنایی در محل حاضر شد و پس از معاینات تخصصی اعلام کرد، قربانیان بر اثر استنشاق گازی خطرناک و سمی جان خود را از دست داده اند. پس از اعلام گزارش پزشکی قانونی، تحقیقات برای شناسایی منشا این گاز سمی آغاز شد. کارشناسان با تجسس های گسترده متوجه شدند، منشا این گاز سمی از خانه یکی از اهالی بوده که چند روزی منزل خود را ترک کرده است. مالک آپارتمان بلافاصله احضار و پس از باز کردن در خانه مشخص شد وی برای از بین بردن سوسک و مورچه های خانه، از سمی مهلک استفاده کرده است. مالک آپارتمان در تحقیقات گفت: وجود حیوانات موذی در آپارتمان، آسایش من و خانواده ام را سلب کرده بود و به همین دلیل از یک مغازه سم فروشی قرصی خریدم که صاحب مغازه می گفت اگر این قرص را در اتاق گذاشتیم، باید سه روز خانه را ترک کنیم. ما نیز این کار را کرده و تصور نمی کردم انتشار گاز سمی این قرص، باعث مرگ همسایه ها شود. تحقیقات بعدی مشخص کرد اگر تمام ساکنان این مجتمع حضور داشتند، یک فاجعه رخ می داد. در همین ارتباط دکتر امین صابری نیا، مدیر اورژانس کشور نیز به جام جم گفته بود: مسمومیت ساکنان به علت انتشار گاز فسفید آلومینیوم که به وفور در قرص برنج وجود دارد، بوده است. بنابر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای مرد جوانی که با ریختن سم در لوله فاضلاب موجب مرگ سه نفر شده، تحقیقات ادامه دارد. یادآور می شود، در پی این حادثه برخی شایعات درخصوص عمدی بودن این ماجرا در شهر پخش شده که این موضوع از سوی تیم تحقیقاتی رد و مرگ این سه نفر و مسمومیت دیگر ساکنان ساختمان، تنها یک حادثه اعلام شده است. □ روزنامه جام جم، شماره 4018 به تاریخ 18/4/93، صفحه 19 (حوادث)

سلام من از خلی حشره کش ها استفاده کردم هیچ نتیجه نگرفتم به محص استفاده از این حشره کش ازدست شون خلاص شدم

پودر برگ سبز حشره کش بسیار قوی در برابر سوسک های ریز آلمانی  است. شما می توانید آن را به طور مستقیم، بدون مخلوط کردن، در مکان های آلوده و آنها استفاده کنید. سوسک ها تقریبا بلافاصله کشته می شوند!
پودر آن را ترجیحا در گوشه ای که در دسترس نیست، به منظور پودر فعال برای مدت طولانی.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منم جنوب زندگی می کنم. چون همسرم تو یکی از فازهای پارس جنوبی کار می کنه، بعضی وقتا که میاییم تهران رطوبت تو خونه زیاد میشه. دو هفته پیش پشت کابینتم پر سوسک کابینت شده بود. بعضی هاشون اونقدر چاق بودن که پشت کابینت گیر کرده بودن و فقط شاخ هاشون بیرون بود !!!!!

وحشتناک بود. ولی رفتیم تو یه فروشگاه یه پودری بهمون داد که از دبی آورده بود. قیمتی هم نداشت. عالی بود. صبح اومدم آشپزخونه جنازه هاشونو جمع کردم و دیگه پیداشون نشد.

کسی خواست بهم بگه براش میفرستم

2731
منم جنوب زندگی می کنم. چون همسرم تو یکی از فازهای پارس جنوبی کار می کنه، بعضی وقتا که میاییم تهران ر ...

سلام عزیزم من آبادان زندگی میکنم متاسفانه چند وقته تو خونه سوسکای قهوه ای ریز میبینم میشه بگید اسم دارویی که گرفتید چیه که منم استفاده کنم؟ میترسم زیاد بشن تو خونه

2738
سلام .یه مدته تو خونم سوسکهای ریز قرمز رنگی اومده بودن که کلافم کرده بود .حداکثر اندازه ی یه بند انگ ...

لطفا جهت حفظ سلامتی خود و خانواده تان از سمپاشی و طعمه گذاری سرخود بپرهیزید. 09197615830 و 09370215629 شرکت سمپاشی سمپاک. http://sampak.blogfa.com/

سلام منم اشپزخونم سوسک ریزه داشت از دارو خونه یه دارویی گرفتم یادم نیست اسمش چی بود بگی دارو برای س ...

لطفا جهت حفظ سلامتی خود و خانواده تان از سمپاشی و طعمه گذاری سرخود بپرهیزید. 09197615830 و 09370215629 شرکت سمپاشی سمپاک. http://sampak.blogfa.com/

تو خونه این مشکل چند وقتی اذیتمون میکرد شب و نصف شب نداشت همه جا ازاین سوسک ها بود همه چیزو امتحان ک ...

لطفا جهت حفظ سلامتی خود و خانواده تان از سمپاشی و طعمه گذاری سرخود بپرهیزید. 09197615830 و 09370215629 شرکت سمپاشی سمپاک. http://sampak.blogfa.com/

سلام به اعضا سایت 

من کارشناس حشره شناسی و سمپاشی شرکت یاران سبز هستم 

لازم دیدم در جواب دوستی که متنی طولانی در رابطه با سم نوشته بود عرض کنم ذکر نکات غیر علمی موجب ایجاد ترس در شهروندان میشود و خواهشمندم در موارد مبارزه با آفات خانگی حتما با کارشناسان شرکتهای دارای مجوز وزارت بهداشت مشاوره بفرمایید . 

متاسفانه دیده شده که بدلیل بیکاری برخی از شرکتهای نظافتی و کلین سرویس و همچنین شرکتهای تخلیه چاه اقدام به تبلیغ کار سمپاشی در اینترنت نموده اند که کار با این افراد بدلیل بی تجربگی و عدم تخصص لازم موجب مشکلات و خطراتی برای سلامتی شما و خانواده شما میشود . 


چند ماهی پیداشون شده کسی میدونه مال چیه من اشپزخانه تمیزی دارم


با سلام 

سوسک ریز آشپزخانه معمولا با وسایل آلوده و خصوصا جعبه آنها وارد منزل شما میشوند و به دلیل تخم گذاری نسبتا سریع در تمام نقاط خصوصا نقاط تاریک و نمور مانند زیر سینک و موتور یخچال , زیر شعله های اجاق گاز و ... تخمگذاری گرده و در طی دو تا سه ماه بسته به نظافت و یا عدم نظافت آشپزخانه شما گسترش پیدا میکنند و در صورتی که از تکثیر آن جلوگیری نشود به سالن و اتاقها و خصوصا به وسایل برقی شما نفوذ کرده و درصورت اسباب کشی همرا شما منتقل میشوند . 

سایز این حشرات از اندازه یک مورچه تا یک ناخن دست متغییر است و بنام سوسک آلمانی معروف هستند . 

کارشناس شرکت یاران سبز

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز