2733
2734

  

ام البنین دخیلم، درمانده و ذلیلم تا ندهی مرادم، دست از تو برندارم       کاربری جدید نیستم کاربری قبلیم ترکید . هیچ وقت حلال نمیکنم اون شخص که منو بخاطر اینکه حاجت نگرفت تهمت زد ترکوند هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت. عاشقتونم  . بابام به رحمت خدا رفته. کاش زنده بود. لطفا برای ازدواجم دعا کن

پاستا خیلی دوس  

نوش جاااان

ما آدم ها دو سبد با خودمون داریم : یکی جلومون آویزونه یکی هم پشتمون ؛ نکات مثبت و خوبی هامونو میندازیم تو سبد جلویی ، عیب هامونو تو سبد پشتی ؛ وقتی تو مسیر زندگی داریم راه میریم فقط دو چیز رو می بینیم خوبی های خودمون و عیب های نفر جلویی !
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



2731

نوشابه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

چرا من باید به خودم سخت بگیرم رژیم بگیریم که چی بشه اصن نخواستم فردا میرم میگیرم😂😂

❤پرسپولیس زیباترین عشق جهان❤ناشنوا باش وقتی به آرزوهای قشنگت میگن محاله🗻     بی تو ناژیم هناسکم😍😍😍#مخاطب خاص☘‌کورد😍
2740

من آلفردو درست کردم اصلا خوشم نیومد 

چاق و چله نیستم🦖                                                            ما فقط یکبار زندگی نمیکنیم... ما هر روز زندگی می کنیم🌱 اما فقط یکبار می‌میریم!                                                                     بیا زندگی کردنو به خودمون سخت نگیریم، بیا آروم تو ذهنمون تو قلبمون از زندگی لذت ببریم❤️‍🩹
برا منم ریپلای میکنی؟

در گام اول باید استخوان‌های سینه مرغ را به طور کامل خارج کنید. حالا مرغ را به شکل نوار‌های منظمی ببرید. طول نوارها باید 4 سانتی متر و عرض آن‌ها دو سانتی متر باشد. البته این نحوه خرد کردن کاملا سلیقه‌‌ای است و می‌توانید آن را به شکل‌های دیگری هم خرد کنید.


قارچ‌ها را به شکل ورقه‌‌ای خرد کرده و با کره رامک تفت دهید. بعد از آن مرغ را با کمی نمک و فلفل سیاه به قارچ‌ها اضافه کرده و آن را هم سرخ کنید. رنگ مرغ باید در این مرحله کاملا تغییر کند.


حالا قابلمه حاوی مرغ و قارچ را کنار بگذاری و برای درست کردن سس پاستا آماده شوید.


یک قابلمه بردارید و آن را روی اجاق گاز بگذارید. آرد را به همراه کره داخل روغن تفت دهید. در این مرحله ارد باید کمی تغییر رنگ دهد. حالا شیر esl را مرحله به مرحله و خیلی آهسته به آن اضافه کنید.


مخلوط آماده شده سس پاستای شما خواهد بود. باید آن را مرتب هم بزنید تا مواد به خوبی ترکیب شده و در نهایت سس به جوش آید.


یک قابلمه پر از آب کنید و اجازه دهید روی اجاق به جوش آید. حالا سیر را به همراه روغن مایع و کمی نمک به قابلمه اضافه کنید. بعد از به جوش آمدن آب قابلمه، تمام پاستاها را داخل آن بریزید. معمولا زمان پخت پاستا روی بسته آن نوشته شده است. در نهایت هنگامی که احساس کردید پاستا کاملا مغز پخت شده، آن را خاموش کنید.


معمولا پاستاها بین 5 تا 10 دقیقه مغز پخت می‌شوند. بعد از پخته شدن پاستا یک قابلمه برداشته و مرغ و قارچ را به همراه آب مرغ به آن اضافه کنید. حالا پاستا پخته شده را هم به قابلمه اضافه کنید. در نهایت سس پاستا را با پنیر پامیزان داخل قابلمه بریزید و خیلی آرام همه مواد را هم بزنید.


بعد از آن که مواد را به خوبی ترکیب کردید، درب قابلمه را ببندید. اجازه دهید پاستا برای 25 دقیقه استراحت کند، با این کار پاستا بهتر جا می‌افتد. البته لازم است تا چند بار درب قابلمه را برداشته و مواد را کمی زیر و رو کنید.


پاستا مرغ و قارچ شما آماده است! آن را از روی حرارت بردارید و در ظرف سرو بریزید.

#پاستاچیکن

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

اسم دختر

neda9401 | 9 ثانیه پیش
2687