2733
2734
1) خود آموز زبان انگلیسی SG5-1تومان



بزرگنمایی

اگر می خواهید با جی5 مکالمه زبان انگلیسی خویش را بهبود بخشید SG5-1 ( یا همان جی5 مخصوص آموزش زبان انگلیسی ترمهای 1 تا 4 ) را به شما توصیه می کنیم. ما یک دوره کامل آموزش زبان (تا سطح IELTS) را در 12 ترم تعریف کرده ایم که شما در SG5-1 تا ترم 4 آن را به اتمام می رسانید. با SG5-1 تحولی معجزه گونه ، سریع ، همه جانبه ، و باورنکردنی را رد کوتاهترین زمان ممکن در یادگیری زبان انگلیسی تجربه خواهید کرد! سریعتر و عمیقتر از آنچه تصور کنید با SG5-1 بصورت خود آموز ( بدون نیاز به معلم و کلاس ) از سطح کاملا مقدماتی یادگیری زبان را آغاز خواهید کرد و این یادگیری به گونه ای است که لغات ، اصطلاحات ، جملات ، و گرامر آموزش داده شده طی مدت کوتاهی به حافظه دراز مدت منتقل می شود و این یعنی اینکه چندین سال بعد نیز آنها را بخاطر خواهید داشت!

SG5-1 معادل چهار ترم 1 تا 4 آموزشگاه های استاندارد طراحی شده است فقط کافی است روزانه حداقل یک ساعت با کار کنید تا با کمک کتاب ، سی دی ، و از همه مهمتر جی برگهای آماده ( فیش های نوشته شده زبان) بخشهای بسیاری از رادیو های انگلیسی زبان را بفهمید ، مکالمه کنید ، و احساس تسلط و رشد نمایید. فقط کافیست کمی وقت بگذارید بقیه کارها را برایتان انجام می دهد!

قیمتش توی سایت خودش 143000 تومنه. من 100 هزار میدم. مال من هم کاملا نو و دست نخورده است.یعنی اصلا استفاده نشده.

چشمها را باید شست ، جور دیگر باید دید...

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   mahsa_ch_82  |  10 ساعت پیش