2733
2734
عنوان

آیا باید از هوش مصنوعی بترسیم؟

85 بازدید | 5 پست

یکی از ترس‌های اصلی درباره هوش مصنوعی، بیکار شدن تعداد زیادی از نیروهای انسانی است که علت آن، جایگزینی سیستم‌های هوش مصنوعی به‌جای نیروهای انسانی است. در این راستا، با افزایش استفاده از هوش مصنوعی، نیاز به نیروی انسانی آموزش‌دیده در بسیاری از زمینه‌های شغلی از بین می‌رود.

همچنین، هوش مصنوعی بر شغل بسیاری از کارگران مانند راننده‌تاکسی‌ها و بسیاری از افراد مشغول به کار در بخش زنجیره تأمین، تدارکات و تولید تأثیر می‌گذارد. واقعیت این است که از طریق هوش مصنوعی می‌توان 80٪ هر شغل را توسط ماشین‌های هوشمند انجام داد.

دراین‌خصوص، استدلالی دیگر این است که برخی از سیستم‌های هوش مصنوعی به‌اندازه‌ای قابل‌اعتماد نیستند که بتوانند جایگزین بسیاری از مشاغل انسانی شوند. همچنین، آن‌ها نمی‌توانند در حالت کاملاً مستقل کار کنند. در واقع، بیش‌تر کاربردهای هوش مصنوعی به‌گونه‌ای است که در آن‌ها سیستم هوش مصنوعی از انسان برای انجام کارها به بهترین شکل ممکن، پشتیبانی می‌کند و به طور کامل جایگزین آن‌ها نمی‌شود.

زندگی فقط اونجاش که شخصیتمون از باب اسفنجی به اختاپوس تغییر کرد😐😂
ببین نظرات اینجا خیلی خوبه ها ولی تهش ادم نیاز داره یه ادم متخصص بهش بگه چیکار کنه. من خودم هربار مساله اینجوری برام پیش میاد میرم سراغ دکترساینا. بیا اینم لینکش بعد تازه خیالمم راحته که اگر مشکلم حل نشه پولمو کامل برمیگردونن.



2728
خود ایلان ماسک گفته اگه پیشرفت کنه هوش مصنوعی دنیا نابود میشه 

تاپیک بعدیم در همین مورد میخوام بزنم اگر دوست داشتید مطالعه کنید

زندگی فقط اونجاش که شخصیتمون از باب اسفنجی به اختاپوس تغییر کرد😐😂
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   nimafamili4  |  3 ساعت پیش
توسط   mobina004  |  4 ساعت پیش