2737
2734


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

زایمان طبیعی داخل بیمارستان خصوصی اهواز چقده به نظرتون؟

مردادی که بـــــــاشی : بی آنکه بخواهی تمام حرکاتت خاص میشه …. نگاهت … عاشقی و دوست داشتنت …. سکوت و کلامت …. احساس و مهربانیت …. صبوری و تحملت …. حتی غرور و لجبازی هایت هم جذابیتی خاص دارد ….  
2731

سلام عزیزم 

دکتر مسیح فوق العاده ان، هم از نظر تجربه و علمشون و هم اخلاقشون. من از بستگان نزدیک خانم دکتر هستم و البته این مواردی که گفتم نه از روی تعریف فامیلی بود😉 واقعیت رو گفتم چون به خاطر فامیلی از نزدیک میشناسمشون و کارشون رو دیدم. شک نکن. واقعا عالی هستن ، از تمام خوزستان پیششون میرن. 

انشالله زایمان عالی داشته باشی و نینی رو به دلشادی بغل کنی . من رو هم موقع زایمانت دعا کن 😍

Always believe that something wonderful is going to happen
2738
سلام عزیزم دکتر مسیح فوق العاده ان، هم از نظر تجربه و علمشون و هم اخلاقشون. من از بستگان نزدیک خانم دکتر هستم و البته این مواردی که گفتم نه از روی تعریف فامیلی بود😉 واقعیت رو گفتم چون به خاطر فامیلی از نزدیک میشناسمشون و کارشون رو دیدم. شک نکن. واقعا عالی هستن ، از تمام خوزستان پیششون میرن. انشالله زایمان عالی داشته باشی و نینی رو به دلشادی بغل کنی . من رو هم موقع زایمانت دعا کن 😍

ممنون از لطف و محبتتون

ان شاالله که هرچی از خدا میخوای بهت بده

یکی از بهترین دکترهای اهوازن ولی چیزی از آمار زایمان طبیعی ایشون نشنیدم فقط از سزارین و عمل گفتن

  شما اطلاعی دارین؟

خدا جونم♡ خودت مواظبش باش♡
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

یبوست

nazi_4535 | 11 ثانیه پیش
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز