2726

بچه هاي من چند بار بازي كردن چسبناك شد 

ولي يكي از دوستام  هم از جاي ديگه خريده بود گفت از همون اول ميچسبه

نميدونم علت چيه، شايد درش خوب كيپ نبوده.، شايد مونده بوده...

قطره همراهش هست بريز  يه كم بهتر ميشه

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728

يه تيكه كوچيكشو جدا كن يه كم اب بزن بعيد ميدونم بدتر بسه

با اون حالت چسبناك هم كه اصلا قابل استفاده نيست 

من الان ديگه گذاشتم تو يخچال ولي اول كه خريدم و چسبناك نبود بيرون گذاشته بودم 

تو مغازه هم تو دماي اتاق نگه ميداشت

يه تيكه كوچيكشو جدا كن يه كم اب بزن بعيد ميدونم بدتر بسهبا اون حالت چسبناك هم كه اصلا قابل استفاده نيست من الان ديگه گذاشتم تو يخچال ولي اول كه خريدم و چسبناك نبود بيرون گذاشته بودم تو مغازه هم تو دماي اتاق نگه ميداشت

مرسی عزیزم. دستانو خیس کردم و باهاش بازی کردم چند ثانیه اول نچسبید ولی آب که جذب شد باز چسبید!!! آره اصلا نمیشه ازش استفاده کرد 

مرسی عزیزم. دستانو خیس کردم و باهاش بازی کردم چند ثانیه اول نچسبید ولی آب که جذب شد باز چسبید!!! آره اصلا نمیشه ازش استفاده کرد

 باید دستت رو چرب کنی یه کوچولو روغن بزن به دستت

زن بودن‌ خیلی‌ قشنگه‌! چیزیه‌ که‌ یه‌ شجاعت تموم‌ نشدنی‌ می‌خواد! یه‌ جنگ که‌ پایان‌ نداره‌! خیلی‌ باید بجنگی‌ تابتونی‌ بگی‌ وقتی‌ حوا سیب ممنوعه‌ رو چید گناه به‌ وجود نیومد، اون‌ روز یه‌ قدرت باشکوه‌ متولد شد  که‌ بهش نافرمانی‌ می‌گن‌!

دوستان سنین طلایی قبل از 8 سال برای آموزش زبان به فرزندتونو از دست ندین. این روزها هم که بیشتر از هر موقع دیگه ای خلا دونستن زبان انگلیسی برای هر ایرانی بیشتر و بیشتر حس میشه. والدین بسیاری دوست دارند آموزش زبان انگلیسی به کودکان خود را در منزل به عهده بگیرند، اما نمی‌دونن که از کجا باید آغاز کنند. مهم نیست که سطح انگلیسی شما عالی باشه یا ضعیف. بیاین آینده نگری کنیم و از همین حالا برای آموزش بچه هامون سرمایه گذاری کنیم.

من مدت 12 ساله که توی کار آموزش زبان انگلیسی و تهیه ی متریال آموزشی فعالیت دارم و اگه سوالی داشته باشین میتونم در این زمینه کمکتون کنم.

توی طلگرام میتونین به آی دی من پیغام بدین

@saradaraf

@kidsABCadmin


متداول ترین و بروزترین شیوه در دنیا برای آموزش کودکان زیر 8 سال از طریق آهنگ و فلش کارت هست که توی کانال به طور کامل توضیح داده شده.

در صورت استفاده از آهنگ ها و ویدئوها در منزل به هیچ وجه نیازی نیست که قوانین دستور زبان به کودک آموزش داده شود، بلکه آنها با شنیدن و استفاده از ساختارهای دستور زبانی مختلف در موقعیت‌های گوناگون، به آن عادت می‌کنند.


تیم آموزشی  kidsABC با توجه به این نیاز والدین و کودکان اقدام به جمع آوری و انتشار صدها عنوان آهنگ و ویدئوی آموزشی کرده است. این مواد آموزشی به صورت مجموعه های گوناگون با فرمت MP4 گردآوری شده که به سادگی در تمامی دستگاه های پخش ویدئوی خانگی و روی گوشی های تلفن همراه و تبلت های کودکان قابل اجراست.

توصیه میشود والدین گرامی به هیچ وجه کودکان را مجبور به دیدن مجموعه ای خاص نکنند و اجازه دهند تا کوک خود تصمیم بگیرد و ویدئوی مورد علاقه ی خود را انتخاب کند.

همچنین لازم نیست هنگام پخش آهنگ ها یا فیلم ها کودک با دقت نشسته و به آنها گوش دهد شما میتوانید این آهنگ ها را در هر زمانی مثل زمان صرف غذا هنگام بازی یا حتی قبل از خواب برای کودک پخش کنید.

برای خرید و آگاهی بیشتر از نحوه ی استفاده از مجموعه آهنگ ها و ودئوها با ادمین های کانال تماس بگیرید.

@kidsABCadmin

@kidsABC



@kidsABC3

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
داغ ترین های تاپیک های امروز