2737
2739


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
2740
رابطتتون تو دوران بارداری چطوری بود 

اگه دکتر منع نکرده باشه میتونی رابطه داشته باشی

من از اول تا آخر بارداری رابطه داشتم تو هفته هم دو سه بار

دکترم گفت مشکل نداره

اما خوب مواطب بودیم

رابطه فیزیکی در حد صفر

توانایی جنسیم صفر صفر شده خیلی اذیتم یه رابطه نمی تونم داشته باشم شوهرم افسرده شده

فقط 21 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
مامان فسقلی جون 

هفته های اول در حد عادی و معمول بود بعد که فهمیدم دوقلوعه و باید حواسم باشه دیگه همونم نیست البته دکترم چیزی نگفت خودمون می ترسیم.

فقط 24 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
بهتر که چیزی ندانیم تا این که از همه چیز فقط نیمی را بدانیم،بهتر که به ذوق خویش دیوانه،تا به سلیقه ی دیگران عاقل باشیم....// 《دلم را زیر و رو کردم بدون تو نمی ارزد....》//از تماااام شیرین زبونیا،اولین قدمی که بر می داره،حسِ خوب اولین بار که بابا و مامان می گه،اولین باری که دندون در میاره،اولین باری که میره مدرسه و چشم می دوزی به پشت سرش و فقط نگاهش می کنی می گذرم و می گم حسِ خوب پدر و مادر شدن وقتیه که پسر یا دخترت بدونه که می تونه راجع به همه چیز باهات حرف بزنه،بدون ترس،بدون دلهره،بدون خجالت و بدون نگرانی........................////////در انتظارِ دو تا فسقل تو راهی😍😍نازنین پروردگارم خودت مواظب تو راهیای من باش،بهت ایمان دارم می دونم سالم و سلامت بغلشون می کنم تو همیشه پشت و پناهم بودی و هستی و خواهی بود.🙏🏻🤩               انشالله هر کی هر آرزویی داره هر چی زودتر براش تبدیل به خاطره بشه الهی آمینننن.😍😍🤲🏻🤲🏻
توانایی جنسیم صفر صفر شده خیلی اذیتم یه رابطه نمی تونم داشته باشم شوهرم افسرده شده

اخه بعد بچه هم انقد ادم‌درگیر میشه که دیگه یا وقت نمیشه یا از خستگی فرصتش نیست.

افسرده نمیشن این مردا پوست کلفتن

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687