2733
2734
بچه ها من اوضاع زندگیم جوریه که قبل این که بچم 40 روزش بشه باید دائم بین خونه خودم و مامانم در تردد باشم. به خاطر این که شوهرم نمیزاره شبا خونه مامانم باشم. خودش هم با خانواده من مشکل داره. اینه که میگه صبح که میرم سر کار میبرمت اونجا عصر هم ساعت 5 میام دنبالتون. شانس میارم بچه خرداد به دنیا میاد. ولی میترسم چیزیش نشه هر روز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اینو از این لحاظ پرسیدم که میگن بچه تا 40 روزش نشه بیرون نبرینش!!!!!!!!!!!!!!

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

ساناز جون از اونجایی که من کلا تو این 6 ماه که مرخصیم و البته بعدش مامانم قراره بهم کمک کنه یه گهواره و یه دست وسیله واسه خونه مامانم هم براش گرفتیم. یعنی مشکل جابه جایی نداره. ولی مریض شدنش رو میگم. چه کار باید بکنم. آخه چاره ای هم ندارم.
2728
بچه ها خدا نصیب دشمنتون نکنه 3 سال پیش یه دعوای طوفانی بین خانواده من و خانواده همسر و همسرم پیش اومد. که هنوز هم اینا با هم قهرن. من با خانواده همسر در ارتباطم ولی اونا نه. اینه که مادرم اصلا نمیاد خونه من. مادر شوهرم هم میگه من سختمه بیام تو آپارتمانتون حتی یک روز. اینه که مجبورم
2740
آره ساناز دعا کن به حق قدم دخملم این دو خانواده باهم نرم بشن انقدر من رو حرص ندنن. از بس حرص خوردم این سری. از اون بدتر روز زایمانم و بعدشه. که هیشکی نمیاد بیمارستان. نمیدونم چی پیش میاد. هیشکی به فکر من نیست.
اگه تو شهر آلوده زندگی میکنی، کمتر بیرون ببریش بهتره. اما اگه شهرتون مشکلی نداره که هوای خرداد هم بد نیست،چله زمستون نیست که بگی بچه ام می چاد بره بیرون.
  بیشترین تمجید رو دشمنانم از من کردند، همون هایی که تو هر جمله شون نشون دادند چقدر حسرت منو می خورند.  
از همتون التماس دعا دارم. خیلی بد اوضاعی میشه. همه میگن ما نمیتونیم. هیچ کدوم هم کوتاه نمیان. گیر دو تا خانواده کینه ای افتادم. که نمیتونن فراموش کنن اتفاقات پیش آمده رو
انشالا خدا بهشون سلامت عقل بده! سه سااااااال پیش دعوا شده، نمی خوان حالا به خاطر گل روی نوه کوتاه بیان؟
  بیشترین تمجید رو دشمنانم از من کردند، همون هایی که تو هر جمله شون نشون دادند چقدر حسرت منو می خورند.  
خب پس عزیزم اگر هم نشد، الکی خودت رو عذاب نده، برو و بیا و خوش باش و از هواخوری بیرون لذت ببر با کوچولوت! آفتاب هم برای اسکلت بچه های کوچولو واجبه! به امید خدا قدمش مبارک. اصلا به چشم تفریح نگاه کن این دوره رو.
  بیشترین تمجید رو دشمنانم از من کردند، همون هایی که تو هر جمله شون نشون دادند چقدر حسرت منو می خورند.  
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز