2733
2739
دوستان بیاین کمک هرکی تجربه داره 🙏🏻🙏🏻 دکترم منو فرستاده که از این ببعد دکتر کرم نیا تو صارم منو کنترل کنه ولی تو همین نینی سایت کلی چیزای بد ازش خوندم حالا اعتمادم از دست دادم 😔 یکی از دوستام دکتر آقایی رو معرفی کرده میگه خیلی دلسوز و خیلی پیگیر و مراقب بیمارشه خواستم بدونم میشناسیدش؟؟؟
عزیزم ١ جلسه برو دکتر کرم نیا رو از نزدیک ببین ببین ارتباط برقرار میکنی با نه همینجا از یه دکتری اینقدر بد نوشته بودن که من استرس گرفتم برم پیشش ولی رفتم خدا شاهده دقتی که تو اون دیدم تو دکتر دیگه ای ندیدم باهاش ارتباط برقرار کردم و قبولش دارم
چنان دل بسته ام کردی که با چشم خودم دیدم خودم میرفتم اما سایه ام با من نمی آمد!


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

انشاالله همینطوره من صارم زیر نظر دکتر میرفندرسکی بودم میدونم که کرم نیا از خوبای صارمه
چنان دل بسته ام کردی که با چشم خودم دیدم خودم میرفتم اما سایه ام با من نمی آمد!
2731

مطب خیلی شلوغ و بی نظمی داره. معطلی خیلی زیادی داره اونهم در یک فضای کوچیک . خیلی پولکی هستند. ۲۰۰ هزارتومن ویزیتشه و پول نقد طلب می کنند. با اینکه وقت هاشون خیلی دیره (چند وقت باید معطل باشید تا نوبت بگیرید) هرکسی که پول ویزیت را بده و نخواد ویزیت بشه بدون وقت قبلی و درجا دکتر  براش آزمایش و تصویربرداری و غیره می نویسه و این باعث میشه مریضهایی که با وقت قبلی آمده اند مدتها منتظر و معطل در مطب بنشینند و منتظر بمانند. خود دکتر ظاهرا برخورد متواضعانه و مهربانانه ای داره ولی عملا مریض با دستیارش طرفه که یک زن جوانه و خیلی صریح موضع پول پرستانه مطب را اعمال می کنه و هیچ نرمشی نداره (سیاست عوام فریبانه)! .ضمنا برای ویزیت مریضهای بیشتر و پول بیشتر چند تا مریض را همزمان در یک فضا ویزیت می کنند!! بخاطر همین مریض احساس می کنه که دکتر حواسش چند جا هست و تمرکزی روی کار نداره! 

بخاطر همه این اشکالات من این دکتر را بهیچوجه توصیه نمی کنم.

2740
مطب خیلی شلوغ و بی نظمی داره. معطلی خیلی زیادی داره اونهم در یک فضای کوچیک . خیلی پولکی هستند. ۲۰۰ ه ...


سلام عزیزم

ببخشید این اطلاعاتی که دادید در مورد دکتر آقایی هست یا کرم نیا؟


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز