2733
2734
عنوان

🔴🔴به این کاربر خیلی ظلم شده.❌❌

483 بازدید | 0 پست

سلام.🌷

یکی از کاربران که فرد خیلی خوب و با ادب و مهربون و خوش اخلاق و پاکی هست و بیگناهه؛ توسط چندتا کاربر که خیلی هم ادعای پاکی و درستی و مذهبی بودن میکنند و کلی تاپیک دعا و قرآن و زیارت عاشورا و...میزنند مورد تهمت ناروا قرار گرفته و اون کاربران این تهمت رو در سایت پخش کردند و به کاربران دیگه گفتند و باعث شدند آبروی این فرد بیگناه در سایت ریخته شه. (از اون ادم های به ظاهر مذهبی که آبروی مذهبی ها رو میبرند.) 

من متاسفانه در دوران جاهلیم با این کاربران مدعی پاکی ولی با باطن زشت دوست بودم ولی حالا که اون کاربران با خود من هم همین کار رو کردند و رفتند به برخی از کاربران گفتند من یک دختر خراب هستم، فهمیدم که چه ذات زشت و بد و پلیدی دارند و باهاشون قطع رابطه کردم. خواستم سعی کنم آبروی رفته این فرد مظلوم رو بهش برگردونم. 

البته من باید این تاپیک رو قبل تر میزدم. انگار وقتی ظلمی به یک مظلوم میشه و دیگران سکوت میکنند در برابر اون ظلم و کاری برای اون مظلوم نمیکنند، باید همون ظلم به خود اون افرادی که سکوت کردند هم بشه، تا اون افراد سر عقل بیان و در مقابل ظلم سکوت نکنند.

کاربر مظلوم: @کینگ_استار    

تهمتی که بهش زدند: گفتند یک پسر هول هست که خودش رو دختر جا زده تا با کاربران خانم دوست بشه و ازشون اطلاعات بگیره و بعد از اون اطلاعات سوء استفاده کنه. 

❌❌کاملا دروغ و تهمت هست.❌❌

این کاربران رو تگ میکنم چون در جریان بیگناهی کینگ استار هستند و سعی کردند از کینگ استار حمایت کنند و مثل من تا حالا سکوت نکردند: @جوجه_کوکی   و @گلیییی_خانم    

✝️
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687