2737
2734
عنوان

15اصل طلایی در برداشتن ابرو

947 بازدید | 2 پست
1.نقطه شروع ابرو:مدادی رو کنار بینی به صورت عمود نگه دارید،نقطه تلاقی مداد با ابرو،همان محل شروع ابرو شماست. 2.کمان ابرو:مداد را ازکنار بینی به سمت قسمت خارجی عنبیه چشم نگه دارید،محل تلاقی مداد با ابرو بلند ترین نقطه ابروی شما(کمان آبرو) را مشخص میکند. 3.نقطه پایانی ابرو:مداد را دکنار بینی به سمت خارجی گوشه ی چشم نگه دارید،محل تلاقی مداد با ابرو،انتهای ابرو شما را مشخص می کند. اگر تاکنون ابروهای خود رابرنداشته اید،بریا اولین بارآنهارا به دست یک آرایشگر ماهر بسپارید. 4.مو های ابرو را در جهت رویش آنها بردارید.برداشتن موهای ابرو در جهت خلاف رویششان،درد زیادی را به همراه دارد. 5.قبل از برداشتن هر مویی از ابرو،با یه برس کوچک ابرویتان را مرتب کنید ویک دستمال لطیف گرم بر روی ابرویتان بکشید تا برداشتن آن آسان تر شود. 6.ابرو ها را به وسیله روغن یا شیر پاک کن نرم کنید. 7.ابرو را به سمت بالا برس کرده، سپس به وسیله قیچی مخصوص ابرو،بلندی آن را کوتاه کنید.برس زدن باعث میشود موها خواب طبیعی خود را پیدا کنند،خط ابرو مشخص شود،در ضمن گرد و خاک وسلول های مرده ی پوست نیز از میان ابروها خارج شوند. 8.برداشتن ابرو را از داخل به خارج شروع کرده ردیف به ردیف موهای آن ها رو بردارید. 9.ابتدای ابرو باید با گوشه داخلی چشم هماهنگ باشد وکمان ابرو نیز باید با خط بالای چشم هماهنگی داشته باشد. 10.به طور طبیعی فاصله میان دو ابرو ، به اندازه یک چشم است،حال اگر دوست دارید چهره باز تری داشته باشید،فاصله میان ابرو هارا کمی بیشتر کنید واگر دوست دارید چشمانتان کشیده تر به نظر آیند،فاصله بین ابرو ها را کمتر کنید. 11.از مو چین های نوک کجی که قسمت انتهایی زبری دارند برای گرفتن موهای ابرو استفاده کنید.استفاده از این موچین ها برداشتن ابرو ها را آسان تر می سازند. 12.بعد از تمام شدن کارتان،موچین خود را با یک گوش پاک کن آغشته به الکل تمیز کنید. 13.هنگامی که کار برداشتن ابرو به اتمام رسید،کمپرس آب سرد روی آن بگذارید تا التهاب و سرخی ابرو ها را کم کند. 14.برای فرم دادن به ابرو به از مداد ابرو یا پودر ابرو استفاده کنید.اگر رنگ ابروهای شما سیاه یا تیره است از مداد ابرویی که یک درجه روشن تر از رنگ ابرویتان است استفاده کنید و اگر رنگ ابرو یتان بسیار روشن است از مداد تیره تر استفاده کنید. 15.همیشه ابرو های خود را به سمت بالا شانه کرده و مرتب کنید تا حالت قوس دار طبیعی داشته باشند. منبع:نوین آرایش

موچین ابرو تری سون یکی از بهترین محصولات برای پاکسازی موهای زائد از اطراف ابرو است. موچین قیچی بسیار خوش دست و استفاده از آن راحت تر از نمونه انبری است. جنس موچین ابرو برند تری سون، از فلز است و بعد از هر بار استفاده میتوان آن را ضدعفونی کرد.

خرید از سایت فیوشا

ببین نظرات اینجا خیلی خوبه ها ولی تهش ادم نیاز داره یه ادم متخصص بهش بگه چیکار کنه. من خودم هربار مساله اینجوری برام پیش میاد میرم سراغ دکترساینا. بیا اینم لینکش بعد تازه خیالمم راحته که اگر مشکلم حل نشه پولمو کامل برمیگردونن.



ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687