2733
2734
عنوان

ملیکا محمدی رو‌حش شاد

891 بازدید | 22 پست

ملیکا محمدی (زادهٔ ۹ فروردین ۱۳۷۹ - درگذشته ۳ دی ماه ۱۴۰۲) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک برای باشگاه فوتبال زنان خاتون بم و تیم ملی ایران بازی می‌کرد .

ملیکا محمدی، عضو تیم ملی فوتبال بانوان و باشگاه خاتون بم، به همراه خانواده‌اش در آمریکا متولد و تحصیل کرد. او در همین کشور فوتبالش را آغاز و تا سطح لیگ فوتبال بانوان آمریکا پیش رفت. بعد از اینکه کتایون خسرویار به عنوان سرمربی تیم جوانان بانوان ایران انتخاب شد وی را به این تیم دعوت کرد.

آن مرحوم به دلیل علاقه‌ای که به تیم ملی و نام ایران داشت این دعوت را پذیرفت. از آنجایی که او سابقه بازی در آمریکا را داشت طبیعتاً از لحاظ فنی سطح بالایی داشت و در نهایت به تیم ملی بزرگسالان هم رسید. این بازیکن بعد از این دعوت در فوتبال ایران ماندگار شد و به عضویت تیم‌های حاضر در لیگ ایران در آمد.


ملیکا محمدی در ۱۵ سالگی برای اولین بار به تیم ملّی فوتبال بانوان کشورمان دعوت شد و بعد از دعوت شدنش به تیم ملّی بود که در ایران ماندگار شد و برای تیم‌های سپاهان و خاتون بم توپ زد.

تصادف و فوت ملیکا محمدی

ملیکا محمدی هافبک تیم ملی فوتبال بانوان و خاتون بم، بامداد سوم دی ماه در سانحه رانندگی جان باخت و دو نفر از هم تیمی‌هایش به نام‌های بهناز طاهرخانی و زهرا خواجویی مجروح و راهی بیمارستان شدند.

رئیس اورژانس بم دراین باره اظهار کرد: حادثه واژگونی خودروی تیبا در ورودی بم، دوراهی باغچمک باعث مصدومیت سه نفر و فوت یک نفر شده است.

کاربر آقا


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
یعنی توی آمریکا کسی نمی‌میره؟ احسنت بهش که پای وطنش موند خدا رحمتش کنه


تصادفات رانندگی تو امریکا نه همین عراق همسایه مفلوک ما سه برابر ایران هست اما کشته هاشون کمتر از ما ..واسه اینکه همه ماشین خوب خارجی زیر پاشون هس.خدا لعنت کنه هر کسی با جون مردم ایران بازی میکنه

تصادفات رانندگی تو امریکا نه همین عراق همسایه مفلوک ما سه برابر ایران هست اما کشته هاشون کمتر از ما ...

در اینکه خودروسازی کشور ما خیلی ضعیفه حرفی نیست

اما عوامل مختلفی در مرگ و میر تصادفات دخیله و در میزان کاهش مرگ و میر تصادفات در ۳۰ سال اخیر ایران بهتر از آمریکا عمل کرده

ما ۳۰ درصد کاهش فوتی داشتیم آمریکا ۲۰ درصد

در اینکه خودروسازی کشور ما خیلی ضعیفه حرفی نیست اما عوامل مختلفی در مرگ و میر تصادفات دخیله و در می ...

🔰مقایسه میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات جاده‌ای در ایران و آمریکا

📊طبق گزارش موسسه تحقیقاتی ourworldindata وابسته به دانشگاه آکسفورد، مرگ و میر ناشی از تصادفات در ایران طی سالهای ۱۹۹۰ تا ۲۰۱۹ از ۳۰ هزار نفر به ۲۱ هزار نفر کاهش پیدا کرده است در حالی که در این مدت این نرخ در آمریکا از ۴۹ هزار نفر به ۴۱ هزار نفر رسیده است.

🔹هر چند هنوز این آمار بالاست، اما این کاهش مرگ‌ومیر نشان میدهد در مجموع عملکرد موفقی نسبت به بهبود عوامل موثر در تصادفات داشته ایم.

منبع:
https://ourworldindata.org/grapher/number-of-deaths-from-road-injuries?tab=chart&country=IRN~USA : https://ourworldindata.org/grapher/number-of-deaths-from-road-injuries?tab=chart&country=IRN~USA

@didebangharb

🔰مقایسه میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات جاده‌ای در ایران و آمریکا 📊طبق گزارش موسسه تحقیقاتی ourwo ...

دوست عزیز شما در جریانی تو ایران چطور آمار میگیرن؟

اولا کسایی که تو جاده های فرعی کشته میشن تو آمار نمیان مثلا جاده روستایی.بعدم فقط کسایی که سر صحنه فوت میکنن تو آمار میان.مثلا اگه کسی یه هفته تو بیمارستان باشه بعد فوت کنه تو آمار نیست.بعدم جمعیت آمریکا ۳۳۰میلیون نفره در مقایسه با ایران ۸۰میلیونی یعنی چهار برابر

کاربر آقا

اگه امریکا می موند اصلا نمیدونست تیبا چیه یا خاورمیانه کدوم گوریه

انجا یک قهوه خانه بود ٫اما ننشستم به نوشیدن دوتا استکان چای  چرا ؟ دنیا خراب می شد اگر دقایقی آنجا می نشستیم و نفری یک استکان چای میخوردیم ؟  عجله٫٫همیشه عجله !!!!کدام گوری میخواستم بروم؟من به بهانه رسیدن به زندگی ٫همیشه زندگی را کشته ام
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز