2737
2734
سلام دوستای خوبم من دو ماهه اقدام کردم ولی نشده دوست داشتم زودتر باردار شم چون برام مهمه زایمانم تو تابستون بیافته که برای زایمان بتونم برم تهران الان به نظرتون برم دکتر بهم چیزی میده که زدوتر باردار شم؟ من و شوهرم قبلا هیچ مشکلی نداشتیم بچه اول هم خیلی زود باردار شدم میخواستم ببینم با توجه به تجربه شما اگر برم دکتر بهم قرصی میده که مثلا تخمک گذاریم تقویت شه ؟ یا میگه حتما برو تا یکسال اگر نشدی بیا ؟


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
2740
دوستان فقط می خواستم بدونید که تا حالا خیلی ها به من زنگ زدند و گفتند که از عرق فراسیون نتیجه گرفتند کیست هاشون آب شده کیست هاشون و یا فیبروم کوچکتر شده و آب شده پریودی منظم شده بعد از 11 سال باردار شده اند دردشون کمتر شده کسایی که فقط با آمپول پریود می شدند حتی رو کیست سینه هم اثر داشته عفنت های شدید را برطرف کرده پریودی زیاد و کم را مرتب کرده من همه این موارد را رو مشتری هام دیدم فراسیون عرق گیاهی هست و لااقل مثل این داروهای شیمیایی اثر بد نداره این گیاه بسیار کمیاب هست و بسیار کم پیدا می شه ولی حتما باید سنتی و مطمعن باشه 09174444261 ارسال هم رایگان به سراسر کشور http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=512577&PageNumber=1 ارسال به سراسر کشور رایگان
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز