2703
2553
بچه ها پدر شوهرم بهم یه نذری یاد داد که رد خور نداره منم سر دو تا موضوع امتحان کردم و تعجب کردمممممممم...!!!!!!!نذر 124000 تا صلوات که میگی خدایا به ضمانت این 124000تا صلوات ازت می خوام که (حاجتتونو میگین) و شروع می کنین به اداشون هر روز هر چقدر که می تونید صلوات می فرستیین و یه جا می نویسین که یادتون نره اگه یه روز هم نتونستید اشکالی نداره از ادامه شروع می کنین نه از اول!!..من به یه دور تسبیح که رسیدم یعنی 101 صلوات حاجتمو گرفتم..دومین نذرمم به 606 تا صلوات رسیدم حاجتمو گرفتم و الان هر روز هر چقدر بتونم صلوات می فرستم..امتحان کنین و خبرشو به منم بدین فقط من و همسرمو خانواده م رو از دعای خیرتون بی نصیب نزارین..
یکیشو میگم شوهرم ناراحتی قلبی داره دکتر ماندگار گفته بود باید عمل کنه رفت پیش یوسف نیا گفت من تضمین میدم بدون عمل قلبت بشه مثه روز اولی که به دنیا اومدی..شاید همینجوری که دارم تعریف می کنم به نظرت یه چیز جزئی بیاد ولی آدم تا تو موقعیتش نباشه نمی تونه اون حس و حال و ناراحتی رو احساس کنه..آخه ماندگار گفته بود عمل باز باید بکنی و دریچه رو عوض کنی..ولی یوسف نیا گفت با یه سری آمپول و لیزر و این چیزا مثه روز اول خوبش می کنم..ولی اون یکی نذرمو نمی شه بگم ببخشید دوستم..


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2456
خیلی ممنون لاریسا جون........ یعنی میشه حاجت من هم برآورده بشه خدا جون
زندگی همچون بادکنکی است در دستان کودکیکه همیشه ترس از ترکیدن آن لذت داشتن آن را از بین میبرد
2714
shivoli فکر کن من نذر کردم که شوهرم قلبش بدون عمل خوب بشه فرداش رفت دکتر..دکتر بهش گفت عمل نکن من بدون اینکه لازم باشه عمل کنی تضمین میدم بشی مثل روز اول..من اینو گفتم و موی بدنت سیخ شد اگه نذر اولمو بگم که تا چند روز شوکه می مونی..به خدا من خیلی به این نذر اعتقاد پیدا کردم درسته سخت و طولانیه ولی در عوض می ارزه..
دکتر ماندگار گفته بود 40 میلیون میگیره عمل میکنه!!!!!!!ما هم هنوز عقدیم فکر کنین چه اوضاعی میشد یه ماه دیگه هم عروسیه!!معجزه به همین چیزا میگن به خدا!!شوهرم می گفت تا قبل از اینکه برم پیش یوسف نیا اونقدر احساس افسردگی میکردم که خدا می دونه..راستم میگه طفلک اونقدر حالش گرفته بود که همش می رفت تو فکر..ولی با یه معجزه همه چیز درست شد و بهتر!!خدا رو شکر..
سلام لاریسا جون ........... منم یه مدته که یه چیزی از خدا میخوام هر ختمی که فکرشو بکنی من انجام دادم ولی هنوز حاجتمو نگرفتم چند وقته که بیخیالش شدم ولی وقتی نوشته های شما رو خوندم تصمیم گرفتم این ختمو انجام بدم تو رو خدا برای منم دعا کنین
زهرا باور کن من اونقدر به این ذکر ایمان دارم که مطمئنم حداقل نصف بیشترتون اگه از ته دل بهش ایمان داشته باشین که میشه به حاجتتون میرسین و میاین همین جا خبرای خوب میدین بهمون..اگه می شد نذر اولمو بگم با تک تک سلولای بدنت بهش ایمان میاوردی ولی شرمنده که نمی شه گفت..نذر اولم به 101 صلوات رسیده حاجت گرفتم به خدا!!
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ی سوال

خوانندههنر | 56 ثانیه پیش
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز