2737
2734
سلام دوستان عزیز نی نی سایت .
از انجاییکه داریم به عید نوروز نزدیک میشیم یکی از دغدغه های مامانای خانه دار یا کارمند پیدا کردن آرایشگاه خوب برا انجام کارهایی مثل رنگ و مش و اصلاح و غیره هست من این تاپیک باز کردم تا دوستان ارایشگاهای خوب که قبلا خودشون رفتن و از کارشان راضی بودن معرفی کنن تا بقیه دوستان هم در روزهای باقی مانده تا پایان سال از این اطلاعات استفاده کنن .
اگه می خواهید اصلاح ابرو خوب بدون استفاده از تیغ داشته باشین آرایشگاه ابری اصلاح ابرو بدون تیغ فقط با بند انجام میده ....ادرسش ضلع جنوب شرقی میدان فردوسی هست از قبل باید نوبت بگیرین .

سلام. دختر عموی من هم آرایشگاه زیبانگار برای عروسیش رفته بود. من خودم هم پیش خ معتمدی می رروم.برای بقیه کارهای دیگه ام.
کارش خیلی خوبه . هر کس می ره پیشش راضیه. هر چی تو ژورنال بخوای همونو برات در می یاره.
آرسش: پاسداران- م هروی - برج هروی- ورودی B- طبقه اول . 22962417
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



2728
واله من قبلا پیش دادفر می رفتم. شانسی بود. یکبار خوب بود یکبار بد. ولی تازگی ها برای میکاپ رفتم زیبانگار همونی که عسل جون گفت. من راضی بودم.و ابروهام هم خیلی خوب شد. حالا برای رنگ و مش هم می خوام بروم. اگه خوب بود می یام براتون می گم.
هستی جون من دیروز قرار بود برای رنگ و مش بروم زیبانگار زنگ زدند وقتمو کنسل کردن. این هفته خانوم معتمدی ایران نیست. انداختند هفته دیگه یکشنبه . اگه من رفتم و راضی بودم می یام برات می گم.
2740
من مشم رو گل سرخ میرم و فقط پیش فریبا مش میکنم کار کوتاهی و مش و رنگش عالیه
کارش فوق العادست برای من از خرداد تا الان که مش کرده الان احتیاج به رنگ ساز پیدا کرده
مش رو به پایه میرسونه بعدشم از 30 فویل بیشتر به بالا در میاره
هستی جون من فقط پیش فریبا مش میکنم تو این هفتم برا ی رنگ ساژم میرم وای کار دکوپاژش عالیه
رنگ نسکافه ای هم عالی در میاره ببین یه خانوم چاقی هستش برای بار اول باید خوب پول بدی بعد که مشتریش بشی باهات خوب راه میاد موهای من پره ایندفعه که پیشش مش کردم خودش برام 7 تا فویل مجانی در اورد من اونجا کارای مهناز و راحیل و افسانه رو دیدم ولی فقط اونجا کار فریبا رو قبول دارم
برای مش باید 9 صبح اونجا باشی کوتاهی 2 به بعد قبول میکنه
کار ابرو هم المیرا کارش خوبه
ممنون ازاده جون از راهنماییت عزیزم
یک سوال فنی هم داشتم..چون 7-8 سالی ایران نبودم و زیاد هم وقت خوشگل-موشگل کردن نداشتم خوشحال میشم اگر راهنماییم کنی الان چه رنگهایی مد هست یا قشنگتره! یا به روزتره! نمیدونم راستش بیشتر میخوام اشنا بشم تا تو ارایشگاه سوتی ندم!!!
من خودم بیشتر به چیزی که بهم بیاد و کیفیت مواد و کار ارایشگر برام مهمه! و بابتش پول خوب هم میدم ولی میدونی که تا ببینند کمی تو باغ نیستی بهت میپرونند!!
باز هم ممنونم عزیزم
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   رستا۷۰۹  |  8 ساعت پیش
توسط   عطرخدا  |  9 ساعت پیش