2737
2734
عنوان

استفاده از پین برای شکستگی مچ دست

871 بازدید | 2 پست

۲۷ خرداد زمین خوردم و مچ دستم در رفت و شکست. وقتی از اتاق عمل بیرون اومدم، دیدم برای فیکس کردن مچ دستم از ۷ تا پین استفاده کردن که سر پین ها بیرون از پوستم بود. باورم نمیشد! من ۶ هفته با این پین ها تو دستم زندگی کردم، و این در حالی بود که قبلا حتی جرات نمیکردم تصویر همچین وضعیتی رو تو اینترنت ببینم!

تصمیم گرفتم تجربیات خودم رو اینجا بنویسم، شاید به درد کسی بخوره، چون خودم مطالب کاربردی خوبی تو اینترنت پیدا نمیکردم. 

و البته امیدوارم همه سلامت باشن و هیچ کس همچین تجربه ای نداشته باشه. 

اول از همه بگم که ۴۷ سالمه و ۱۰ سال پیش بهم گفته بودن یه کم پوکی استخوان دارم، یه مدت مکمل کلسیم خوردم و دیگه پیگیری نکردم. لبنیات هم خیلی کم مصرف میکردم و اغلب با خودم میگفتم از هفته بعد شیر رو تو برنامه غذاییم میذارم! ولی دیر شد دیگه!!

۶ هفته باید محل پینها رو با الکل ضد عفونی میکردم و گاز استریل میپیچیدم دور پینها، بعد دور دستم ویبریل میپیچیدم و بعد با بانداژ میبستم.  البته بعد از دو هفته، باید روزها باز نگهش میداشتم و شبها فقط میبستمش.

راستی بعد از عمل، گلوم انگار خشک بود و نمیتونستم چیزی بخورم. بهم میگفتن مایعات گرم بخور تا گلوت نرم بشه، ولی  بالاخره شب نگاه کردن و گفتن متخصص بیهوشی وقتی لوله اکسیژن رو داشته رد می‌کرده ، به گلوت صدمه زده!!

تا یک هفته نمی تونستم راحت غذا بخورم ، بخصوص میوه و چیز ترش نمی تونستم بخورم. شربت دیفن هیدرامین دادن غرغره کنم تا بهتر بشه.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687