2726
لطفا دکتر و بیمارستانتون رو معرفی میکنید؟ بیهوشی بودید یا بیحسی؟ عوارض داشت؟ شکمتون رو فشار دادن؟ چند روز بعد سز درد نداشتید؟ پمپ درد لازم شد؟

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728
من تبریز دکتر فرناز منتظری بیمارستان خصوصی شمس
بیهوشی بودم خیلی خوب بود بعد اینکه به هوش اومدم درد داشتم که آمپول زدن و بهتر شدم
شکمم رو وقتی بیهوش بودم فشار دادن نفهمیدم
دردش مال 24 ساعت بود بعدش خوب بودم
پمپ هم نداشتم شیاف میذاشتن
خدا جونم تنهامون نذاری... من و همسری و پسری...
من.دو تا سزارین داشتم.اولیش اورژانسی بود و بسیار دردناک و خیلی اذیت شدم و خونریزیم 4ماه و نیم طول کشید و بیهوشی کامل بودم.دومی بی حسی از کمر به پایین بود و دردم خیلی کمتر بود.چون تو ریکاوری خونریزیم قطع نمی شد یه شیاف مخصوص گذاشتن که باعث شد که سر 40.روز خونریزی و لکه بینی کامل قطع بشه.دردش کمتر بود ولی به خاطر خونریزی اولیه خیلی زیاد شکمم رو فشار می دادن که دادم هر دفعه در میومد ولی در کل از دفعه اول خیلی راضی تر بودم.کمر دردم هم کمتر بود و زودتر هم از جام بلند شدم.هر دو تا یزد بیمارستان سیدالشهدا دکتر مجد زاده بود.
علیرضا,انگور یاقوتی مامان(غوره سابق) 25شهریور ماه 92 همزمان با تولد امام رضا به زندگی یکنواخت من پا گذاشت و با دست و پاهای کوچکش تحرک و عشق دوباره به زندگی من آورد.


من دکتر مرضیه وحید دستجردی بیمارستان رسالت. بیهوشی کامل. پمپ درد داشتم ولی بعد از پمپ دیگه درد نداشتم. شکمم تو بیهوشی فشار دادن یکم به هوش اومدم هم فشار دادن ولی قابل تحمل بود دردش

امام علی (ع): هیچ دشمنی برای انسان ستمگر تر از نفس او نیست.

من بیمارستان خاتم الانبیا تهران با دکتر معصومه یونسی سزارین کردم خودم دوست داشتم بیهوش بشم ولی دکتر گفت بی حسی بهتره و هم اینکه همون لحظه اول تولد دخترت رو میبینی و پمپ درد نداشتم و دوبار شکمم رو فشار دادن ولی چون تا حدودی بی حس بودم درد آنچنانی نداشتم تا سه ساعت بعد باز هم اثرات بیحسی رو داری من که فوق العاده از بیمارستان و دکتر و روش بی حسی راضی بودم
😍وزن شروع ۷۹ ،وزن فعلی ۷۴،هدف اول ۷۰ 😍💖
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730