2726
عنوان

اسم جدید مذهبی "دخترانه"

| مشاهده متن کامل بحث + 159642 بازدید | 65 پست

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

به نظر من اگر میخوای به احترام ائمه اطهار اسمی برای دخترت انتخاب کنی چه اسمی بهتر از فاطمه و زهرا و زینب ؟

منم اسم دخترم زهرا است ، با اینکه من بین اسامی اصیل ایرانی و مذهبی دنبال یک اسم خوب بودم اما بازم در نهایت قرعه به اسم زهرا افتاد البته اگر ایندفعه بچه دار بشم الویت را به اسامی ایرانی میدم .
من کانادا زندگی میکنم ، هر کسی اسم زهرا را میشنوه خیلی خوشش میاد و معنی و اسپلش را ازم میپرسه و در اینجا کاملا یک اسم جدید و زیبائیه ... حتی بارها دیدم امریکای ها هم اسم زهرا روی دخترانشون گذاشتن (البته در تی وی دیدم ) که قطعا از فرهنگ مسلمانان گرفتند ، مطمئن باش همچین اسامی پر معنا همیشه مد و زیباست خصوصا که برای ما مذهبی ها هم چون نام فاطمه زهرا(س) است جایگاه بالائی داره . همیشه به رضایت خودت در یک انتخاب فکر کن ، اینکه دیگران چی فکر میکنند اهمیتی نداره ، بهتره به بچه هامون یاد بدیم به خودشون افتخار کنند کسانی که برای فکر و نظر دیگران انتخاب میکنند و زندگی میکنند مطمئن باش هیچوقت احساس خوشبختی نخواهند کرد .

اخیرا سلندیون خواننده امریکائی یک دوقلو آورده که اسم یکیشون را به احترام نلسون ماندلا ، نلسون گذاشته ، اینجا هم به اینکه اسمی که انتخاب میکنند اسم یکی از بزرگان و قهرمانانشون باشند اهمیت میدهند اونوقت مردم ما براشون مهم نیست معنی اسم چیه یا ریشش چیه فقط همین که دست اوول باشه انتخابش میکنند !

به هر حال امیدوارم یک اسم زیبا و پرمعنا پیدا کنی .
¥ Doing what you like is freedom , Loving what you do is happiness ¥
من الان شش ماهه باردارم. نی نی ام پسره و احتمال زیاد میلاد پیامبر و امام صادق به دنیا میاد( انشالله). می خوایم اسمش رو محمد صادق بگذاریم. اما اگه دختر بود حتما از القاب حضرت زهرا می گذاشتیم. من عاشق اسم هانیه ام. البته زینب هم خیلی با مسماست: زینت پدر!
2728
تشکر ازدوستان ومادران خوب سایت
مشکل اینجاست ازآن نظر که جمعیت خانوادگی فامیلی مان زیاداست اکثر اسمهای زیبا ازلیستم حذف شدند مثل حدیث محدثه حنانه حورا زهرا زینب فاطمه و....همین انتخاب رو برایم سخت کرده اما بازهم اسامی بودند که درنظرم زیبا آمده ...ولی بازهم اگر اسم خشملی برای دختربود خوشحال میشم نام ببرید...
آمده ایم تا زندگی کنیم که قیمتی پیدا کنیم، نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنیم.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز