2726

خرید بلوز اسپرت مردانه گرم پاییزی و زمستانی

خرید راحت بلوز پاییزی و زمستانی اسپرت مردانه و پسرانه Lorenzo
 

معرفی مختصر محصول:

بلوز مردانه لورنزو

جنس: نخ ضخیم (پنبه)/ دارای لایه‌های داخلی پشم شیشه

سایز: لارج / ایکس لارج (راهنمای سایزها پایین صفحه)

یقه: گرد کشی

انتهای بلوز: کشی

رنگ بندی: دو گانه ذغال سنگی-توسی

آستین بلند انتها: کشی

پوشش مناسب فصل پاییز و زمستان

بسیار شیک و البته گرم و مناسب فصول سرد

تنوع لباس‌ها برای آقایان به اندازه‌ی تنوع لباس خانم‌ها نیست؛ بنابراین مردان باید برای شیک‌پوشی دقت نظر بیش‌تری صرف کنند. اصول لباس پوشیدن در هر فصلی متفاوت است، فصل پاییز، فصلی است که هوا رو به سردی  می‌رود، بنابراین انتخاب لباس متناسب با فصل بسیار اهمیت دارد، همه‌ی افراد دوست دارند که در همه‌ی فصول خوش لباس باشند؛ اما واقعاً چه لباسی برای پاییز مناسب است؟

این بلوز از جنس نخ ضخیم (پنبه) دارای لایه‌های داخلی پشم شیشه بوده دارای لطافت و نرمی خاصی است. پوششی مناسب برای فصل سرد پاییز که به افرادی که به تیپ‌های اسپرت علاقمندند، توصیه می‌شود. بلوز پاییزه مردانه Lorenzo یک طرح مد روز می‌باشد و برای آقایان جوان گزینه مناسبی خواهد بود. رنگ محصول دوگانه توسی-ذغال سنگی بوده و دارای دو سایز لارج و ایکس لارج می باشد.

قیمت: 45 هزار تومان

مشاهده توضیحات و عکس های بیشتر در لینک زیر:
خرید آسان بلوز اسپرت مردانه پاییزه و زمستانه Lorenzo

------------------------------------------------------------------------

فروش بلوز مردانه پاییزه طرح امانوئل

خرید آنلاین بلوز گرم پاییزی اسپرت مردانه و پسرانه Emanuel
 

معرفی مختصر محصول:

بلوز مردانه امانوئل

جنس: نخ ضخیم (پنبه)/ دارای لایه‌های داخلی پشم شیشه

سایز: لارج / ایکس لارج (راهنمای سایزها پایین صفحه)

یقه: گرد کشی

انتهای بلوز کشی

رنگ بندی: توسی

آستین بلند انتها کشی

پوشش مناسب فصل پاییز و زمستان

بسیار شیک و البته گرم و مناسب فصول سرد

چه کسی پیدا می‌شود که دلش نخواهد همیشه و در تمام فصول به خصوص فصل زیبای پاییز زیبا و خوش لباس باشد؟ در این صورت اگر شما هم جزو آن خیلی‌ها هستید زود دست به کار شوید و در کمد لباس‌تان را باز کنید. الان موقع آن است که جارختی لباس‌های پاییزه‌تان را ترتیب دهید و لباس‌های آستین کوتاه را جمع کنید و لباس‌های دیگری را مهمان جارختی‌تان بکنید که هم راحت باشند و هم باب روز. لباس‌های پاییزه سبک و بلوزها برای این زمان مناسب ترند. پوشیدن یک بلوز کاملاً اندازه بدن برای این فصل بسیار مناسب است. اگر قصد خرید یک بلوز گرم اسپرت را دارید، یک بلوز خاکستری‌رنگ یقه‌گرد بخرید تا به راحتی بتوانید آن را با انواع شلوار جین مناسب برای این فصل ست کنید.

این بلوز از جنس نخ ضخیم (پنبه) دارای لایه‌های داخلی پشم شیشه بوده و برای استفاده در هوای خنک و سرد پاییز و زمستان مناسب می‌باشد. بلوز پاییزه مردانه Emanuel یک طرح مد روز می‌باشد و برای آقایان جوان گزینه مناسبی خواهد بود. رنگ محصول طوسی بوده و دارای دو سایز لارج و ایکس لارج می‌باشد.

قیمت: 45 هزار تومان

مشاهده توضیحات و عکس های بیشتر در لینک زیر:
فروش اینترنتی بلوز مردانه Emanuel پاییزه و زمستانه

خرید اینترنتی بلوز ارزان اسپرت مردانه، خرید پستی بلوز مردانه اسپرت پاییزه، فروش اینترنتی بلوز مردانه پاییزه اسپورت ارزان، خرید بلوز پسرانه و مردانه ارزان, قیمت بلوز گرم پاییزی و زمستانی مردانه, خرید آنلاین بلوز اسپورت مردانه و پسرانه جدید, خرید آسان بلوز جدید مردانه گرم پاییزه ارزان قیمت, فروش پستی بلوز مردانه اسپرت جدید, فروش آنلاین بلوز پسرانه پاییزه نخی گرم, فروش آسان بلوز ارزان قیمت مردانه و پسرانه جدید

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز