2733
2739
گاز من دمای فر رو نشون میده وقتی رو ۱۸۰ تنظیم میکنم دما میره بالا تا به نزدیکی های ۱۸۰ میرسه یهو میاد پایین حتی تا ۱۶۰هم رسیده


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
2738

تنوع در روش‌های پخت و پز سبب شده است که وسایل گوناگونی در هر آشپزخانه به کار گرفته شوند. یکی از وسایل که امروزه به صورت جداگانه در بیشتر آشپزخانه‌ها مورد مصرف قرار می‌گیرد، فر است

فر نیز ممکن است دچار خرابی‌هایی شود که می‌توانیم تا حد زیادی به رفع مشکلات فر بپردازیم. در صورتی که گرمای فر به هدر رود علاوه بر این که پخت و پز به درستی انجام نخواهد شد، انرژی زیادی نیز در این مسیر به هدر می‌رود.

رفع مشکلات فر با کنترل یکنواختی دما

یکی از راه‌های رفع مشکلات فر این است که بتوانید دمای یکنواختی در تمام فر پخش کنید. در صورتی که فر اجاق گاز دمای یکنواختی نداشته باشد، حرارت به درستی به مواد غذایی  نخواهد رسید. به عنوان مثال ممکن است بخشی از کیک شما بسوزد و بخشی دیگر خام بماند.


برای رفع مشکلات فر که مربوط به دما می‌شود، باید با کمک یک دما سنج که بر صفحه خارجی اجاق گاز نصب می‌کنید مشخص کنید که درجه حرارت اجاق گاز طبق ولوم اصلی دقیق است یا خیر.


بعد از ۲۰ دقیقه دما باید به طور کامل با دمایی که ولوم نشان می‌دهد، یکسان باشد در غیر این صورت ترموستات فر دچار مشکل است. کالیبراسیون کردن ترموستات فر به شما کمک می‌کند این مشکل را رفع کنید. در حقیقت بهترین راه برای رفع مشکلا فر کالیبراسیون کردن ترموستات فر اجاق گاز است که در این روش باید دکمه کنترل ترموستات را در پانل فر بیرون بیاورید سپس دو پیچ مشاهده می کنید با یک پیچ گوشتی در جهت عقربه‌های ساعت پیچ‌ها بپیچانید و هر کدام را در حدود ۲۵ درجه فارنهایت تنظیم کنید.

ادامه مطلب رو در لینک زیر ببینید: 👇🏻
https://a4baz.com/blog/common-problem-with-ovens.html

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687