2733
2739
عنوان

احتلام در بانوان

90564 بازدید | 8 پست
آیا زنان هم محتلم می شوند ؟در بعضی از مواقع مردها و یا خانم ها در خواب ؛ خوابی می بینند که محرک شهوت است و به نهایت لذّت ( ارگاسم ) رسیده و منی خارج می شود . شخص در این حالت جنب می شود و به شخصی که در خواب به چنین حالتی برسد محتلم می گویند و باید غسل جنابت کند . در مورد خانم ها نیز اگر در خواب به حالت ارگاسم ، اوج لذت جنسی برسند و ترشحی از آنها خارج شود ، آن ترشح حکم منی را دارد که باید غسل جنابت به جای آورند .
ایا ترشحات و رطوبتهائی که ازبانوان خارج می شود ، پاک است ؟

همه مراجع : ترشحات مزبور پاک است وغسل ندارد ،مگر اینکه یقین کنند بول یا منی است


نشانه های بلوغ در پسران سه چیز است :
الف - روئیدن موی درشت و خشن زیر شکم
ب - بیرون امدن منی
ج - تمام شدن پانزده سال قمری
تذکر : هر یک از این سه نشانه به تنهایی علامت بلوغ و رسیدن به حد تکلیف است .
آیا دیدن خون حیض در دخترى که نمى‏ داند نه سال او تمام شده یا نه (مثلاً تاریخ ولادتش را فراموش کرده است) ، مى‏تواند نشانه بلوغ باشد ؟

همه مراجع ( به جز صافى و فاضل ) : اگر نشانه‏ هاى حیض را داشته باشد ( و اطمینان به حیض بودن پیدا کند ) ، نشانه بلوغ او محسوب مى‏ شود . توضیح‏ المسائل مراجع ، وحید ، توضیح‏ المسائل ، بهجت ، استفتاعات ، ج یک ، ص 1001.

با سلام و تشکر از شما
سئوال :
1- آیا دختران هم جنب می شوند ? و اگر پاسخ مثبت است آیا از آنها هم منی خارج می شود ? و این منی هم همان شرایط و ویژگیهایی را د ارد که مال مردان دارد مانند جهنده بودن و ... ?
2- آبی که در اثر ملاعبه و بازی و معاشه با همسرم از من خارج می شود - بدون اینکه دخول یا نزدیکی صورت گیرد - چیست و آیا پاک می باشد ?
3- آیا خانمها هم غسل جنابت دارند و کی باید انجام دهند .

1- پاسخ پرسشهای شما مثبت است . بلی

1- آیا دختران هم جنب می شوند ? بلی - اگر پاسخ مثبت است آیا از آنها هم منی خارج می شود ? بلی - این منی هم همان شرایط و ویژگیهایی را د ارد که مال مردان دارد مانند جهنده بودن و ... ? بلی ولی رنگ و بو ممکن است متفاوت باشد .

2- آبی که در اثر ملاعبه و بازی و معاشه با همسرم از من خارج می شود - بدون اینکه دخول یا نزدیکی صورت گیرد - چیست و آیا پاک می باشد ? چنانچه به ( ارگاسم ) اوج لذت جنسی برسد و انقباض و یا ضربان در ماهیچه های واژن حس گردد منی و نجس است در غیر این صورت آب مذی وپاک است .


3- آیا خانمها هم غسل جنابت دارند و کی باید انجام دهند ؟

بلی - در زمانی که به ( ارگاسم ) اوج لذت جنسی برسد و انقباض و یا ضربان در ماهیچه های واژن حس گردد فرد محتلم است و باید در انجام اموراتی که غسل بر آن واجب است مانند نماز خواندن و . . . غسل نماید ودر مواردی که غسل لازم نیست مانند غذا خوردن ؛ تفریح کردن ؛ رانندگی کردن و . . .نیاز و لزومی به انجام غسل نمی باشد وبسیاری از کارهای روزمره را می تواند بدون غسل انجام داد ولی غسل داشتن و بهتر بودن آن برای انجام تمامی کارها محرز است همان طور که انجام کارها با وضو ثواب بیشتری دارد . در خصوص پرسشهای دقیق شما به رساله مرجعتان مراجعه کنید .


آیا دیدن خون حیض در دخترى که نمى‏داند نه سال او تمام شده یا نه (مثلاً تاریخ ولادتش را فراموش کرده است)، مى‏تواند نشانه بلوغ باشد؟
همه مراجع (به جز صافى و فاضل):اگر نشانه‏هاى حیض را داشته باشد (و اطمینان به حیض بودن پیدا کند)، نشانه بلوغ او محسوب مى‏شود.


دختران و زنانی هم که تا به حال این مسئله را تجربه نکرده اند و یا کسانی که حتی نمی دانند که آیا ارگاسم شده اند یا خیر ، باید بدانند که آنها نیز کاملا طبیعی هستند.تشخیص ارگاسم در مردان بسیار ساده تر از زنان می باشد چراکه خروج فیزیکی مایع منی کاملا قابل تشخیص می باشد اما در زنان حدس زدن مشکلتر است..از جهتی خود ترشحات زنانه در زمان خواب می تواند دلیلی بر ارگاسم شبانه برای زنان باشد. در میان زنان ممکن است تا اندکی پس از بیدار شدن از خواب همچنان انقباض و یا ضربان در ماهیچه های واژن حس گردد.

در خانمها٬ با توجه به این که ترشحات پروستات یا بیضه وجود ندارد٬ علت اصلی احتلام تحریک فرد به هر نوعی می باشد. در ضمن٬ احتلام در زنان بر خلاف مردان که با انزال و ارگاسم همراه است٬ در اغلب موارد در حد خواب دیدن و تحریک شدن است و اگر رطوبت و مایع شفاف و لزجی باشد آب مذی می باشد و جنابت واحتلام به حساب نمی آید . البته٬ در مواردی ارگاسم و اوج لذت جنسی و انقباض و یا ضربان در ماهیچه های واژن گزارش شده است که فرد محتلم است .

اینکه گفته می شود خانمها هم محتلم می‌شوند آیا درست است یا نه؟
2- آیا شکل منی که در بانوان وجود دارد، مثل منی آقایان است؟ یعنی سفید بدبو و چسبنده و...
3- در ضمن مایعی که در فرج خانمها در هنگام تحریک شدن و قبل از مقاربه تولید می‌شود، همان منی است یا مذی؟

1- خانم ها محتلم می‌شوند ولی به ندرت احتلام برای خانم هاپیش می‌آید.
2 - خیر شبیه آقایان نیست و منی خانم ها فرق می‌کند. توضیح: هر مایعی که از زن خارج شود منی نیست، بلکه خانم ها ( در غیر از نزدیکی با شوهر) فقط در صورتی که به حدی تحریک شوند که به حالت رعشه جنسی و یا ارگاسم برسند (یعنی در اوج شهوت) و در این حالت مایعی از آنها خارج شود که با سایر ترشحات فرق دارد، و نسبتا زیاد هم است و ممکن است بو نداشته باشد ، در این صورت جنب می‌شوند و باید غسل کنند، در غیر این حالت، آنچه خارج می‌شود پاک است و نیازی به غسل ندارد. یعنی اگر در اوج شهوت نباشد و مایع خارج شود پاک است و یا در اوج شهوت برسد و مایع خارج نشود، باز هم جنب نمی‌شود و اگر شک کند که در اوج شهوت رسیده یا نه و مایع خارج شود با فرض شک باز هم حکم جنابت را ندارد و غسل لازم نیست ولی چنانچه یقین حاصل کرد که به ارگاسم رسیده جنب است و باید در انجام اموراتی که غسل بر آن واجب است مانند نماز خواندن و . . . غسل نماید ودر مواردی که غسل لازم نیست مانند غذا خوردن ؛ تفریح کردن ؛ رانندگی کردن و . . .نیاز و لزومی به انجام غسل نمی باشد وبسیاری از کارهای روزمره را می تواند بدون غسل انجام داد ولی غسل داشتن و بهتر بودن آن برای انجام تمامی کارها محرز است همان طور که انجام کارها با وضو ثواب بیشتری دارد .



3- در ضمن مایعی که در فرج خانمها در هنگام تحریک شدن و قبل از مقاربه تولید می‌شود، همان منی است یا مذی؟

3 - خیر منی نیست و مذی است.
جنابت یعنی چه ؟
چنانچه مرد یا زن تحت هر شرایطی ؛ حلال یا حرام ؛ به میــل خـود یا به
اِجبـــــار در شرایطی قرار بگیرند که به نهایت لذّت شهوانی برسنــــد و
یقیــن کنند که از آنـها منی خارح شده است ؛ چنب می با شند و بایـد
غسل جنابت به حای آورند و همچنین در بعضی از مواقع مردها و یا خانم ها در خواب ؛ خوابی می بینند که محرک شهوت است و به نهایت لذّت ( ارگاسم ) رسیده و منی خارج می شود . شخص در این حالت جنب می شود و به شخصی که در خواب و یا بیـــــداری به چنین حالتی برسد جنب و یا محتلم می گویند و باید غسل جنابت کند . در مورد خانم ها نیز اگر در خواب به حالت ارگاسم ، اوج لذت جنسی برسند و ترشحی از آنها خارج شود ، آن ترشح حکم منی را دارد که باید غسل جنابت به جای آورند . لازم به ذکر است که در بحث دخول علمای اسلام فتواهای مختلقی دارند که بعضی از آنها دخول به مقدار کم یا زیاد را جنــــابــــت می دانند و غسل را بر جنس مؤنث و مذکر واجب ؛ چه منی خارج بشود یا نه ؛ چه به نهایت لذّت بیانحامد یا نه و یعضی از علما دخول کم (تا ختنه گاه ) را چنانچه منی خارج نشود ؛ منجر به جنابت نمی دانند ولی دخول بیشتر از ختنه گاه را محقق شدن جنابت می دانند ؛ چنانچه باعث خروج منی و یا نئشگی جنسی بشود یا نشود و لزوم انجام غسل مربوطه را بر هر دو جنس مخالف حتمی می دانند .

به موضعى که ختنه انجام مى‌شود ، یعنى حشفه در مرد و دو لبه ی آلت تناسلی ( هشتی ) در زن ختنه گاه می گویند که در زنان ختنه از نظر اسلام جایز نیست و فقط به عنوان شناخت محل آن ذکر شد ولی متاسفانه در بعضی از جوامع این عمل قبیـــح در مورد دختران خرد سال انجام می گیرد .

و در آخر نظر بر این است که چنانچه دخول کم یا زیاد ؛ محقق به بالاتریــن مرتبه ی کِیف جنسی نشود و منی نیز حادث نشود ؛ جنابت رخ نداده و انجام غسل ضرورتی ندارد . ولی انجام غسل و رعایت بهداشت نزدیکی محرز و به مراتب بهتــــــــر است .



احتلام یعنی چه ؟
احتلام یعنی آنکه کسی در خواب ارضا شود، و این حالت هم برای مردها روی می دهد و هم زنان..

بنابراین زنان نیز ممکن است در خواب محتلم شوند، چنانکه از ام سلمه روایت است که ام سلمه گفت : (یا رسول الله إن الله لایستحی من الحق، فهل علی المرأة غسل إذا احتلمت؟ قال نعم إذا رأت الماء) «ای رسول خدا ! خدا از بیان حق شرم نمی‌کند، آیا بر زن واجب است وقتی احتلام شد، غسل کند ؟ فرمود: بله، هرگاه آب (منی) را دید».متفق علیه و این بیانگر این مسئله است که زنان نیز در خواب محتلم می شوند، و نیز احتلام موجب غسل خواهد شد.




مقام معظم رهبری :
سؤال : در مورد احتلام زنان ، در چه صورتی غسل جنابت بر آنان
واجب می شود ؟ و آیا رطوبتی که هنگام ملاعبه و شوخی با همسر
از آنــان خــارج می شــود ، حکـــــم منی را دارد ؟ آیـا بــدون سسـت
شـدن بــدن و رسیــــدن بـه اوج لــذت ، غســـــــــل بـر آن ها واجـب
می شود ؟ به طور کلی در زنان ، بدون نزدیکی ، جنابت چگونه تحقق
می یــــابــد ؟
جواب : اگر زن به اوج لذت جنسی برسد و در آن حال مایعی از او خـــارج
شود ، جنابت محـقق شـده و غسل بر او واجب می شود و اگر شک کند
که به این مرحــــــــله رسیـده یـا نـه و یا شک در خروج مایع داشته باشد
غســل واجـب نیست .

حضرت امام خمینی ( قدس سره ) :
تکلیف کسانی که به مسئله ی احتلام بانوان جاهل بوده و بدون غسل
مدت ها اعمال عبادی خود را انجام داده اند ، چیست ؟
اگر یقین داشته باشند که جنب بوده اند ، قضای نمازها لازم
نیست و در هر صورت روزه ها قضا ندارند .

آیت الله مکارم شیرازی: در مورد احتلام زنان، هرگاه زنان به اوج لذّت جنسى برسند و همزمان رطوبتى از آنها خارج گردد (که غالباً همراه با سستى بدن است) رطوبت مذکور حکم منى دارد و باید غسل جنابت کنند. و در صورت شک وظیفه ای ندارند.

آیت الله سیستانی : اگر شک کرد و آبی خارج نشده بود غسل واجب نیست .

آیت الله فاضل لنکرانی: اگر زن از رسیدن به ارگاسم درخواب متوجه شود و بعداز بیدار شدن یقین کند که به ارگاسم رسیده و درآن حال مایعی خارج شده جنب می شود اما اگر نفهمد که به ارگاسم رسیده یانه و یا شک کند؛ مایعی هم اگرخارج شود پاک است و غسل ندارد.

آیت الله وحید خراسانی: لازم نیست که متوجه شوید که به ارگاسم رسیده اید یا نه ،اگر متوجه شدید که همراه با این حالت رطوبتی آمده که از خروج آن لذت بردید در این صورت جنب شده اید

مدتی هست نگاهم به تماشای خداست وامیدم به خداونـــدی اوست

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

syrin
پست ها: 3,425
عضویت: 15/7/1392

1393/1/3 8:23 ق.ظ

من یه چیزی نفهمیدم!!!!!!
یعنی اگه تونزدیکی به ارگاسم نرسه زن، غسل نیاز نیست؟

نه سیرین جان اگر دخول انجام بشه چه با ارگاسم چه بدون اون غسل واجبه!
اما اگر فقط عشق بازی (ملاعبه) باشه اگر ارگاسم نشه غسل نیاز نداره اگر ارگاسم بشه باید غسل کنه
قارچ کفیر فواید و استفادش http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=691592
2728
این حالت انقباض ریتمیک واژن چه شکلیه.کسی تجربش کرده؟ من وسواس دارم و تخیل بسیار بسیار قوی. وقتی به ارضا شدن فکر می کنم(البته به طور کاملا ناخواسته) در عرض چند ثانیه واژنم چندبار پشت سر هم منقبض میشه و البته قطعا لذت خاصی نمی برم. بعدش هم که خودم رو چک می کنم فقط کمی رطوبت همیشگی بدن که کاملا بی نگ و بی بو و غیر لزج هست رو می بینم خیلی خیلی کم. این حالت فقط گاهی پیش میاد. ولی در عجبم که ایا غسل داره یا نه. واقعا دیوانه کننده و زجر آوره
این حالت انقباض ریتمیک واژن چه شکلیه.کسی تجربش کرده؟ من وسواس دارم و تخیل بسیار بسیار قوی. وقتی به ا ...

نه اگه ارضا بشی باید غسل بکنی

حرکات ریتمیک واژن برای اینه که وقتی آلت مرد داخل هست باعث خروج اسپرم بشه

چی زجر آوره؟

شاد و شنگول   

سلام


ارگاسم در زنان و مردان کاملا مشابه هست و فقط مختصر تفاوتی داره به علت مختصر تفاوت آناتومیک... 


ارگاسم عبارت است از انقباضات ریتمیک و بی اختیار در عضلات کف لگن که به دنبال حداکثر تحریک جنسی اتفاق می افته... در زنان و مردان هر دو به یک شیوه اتفاق می افته و چند نشانه همراه هم داره... اول اینکه به دنبال ارگاسم شدن بدن و به ویژه اندام جنسی شل میشه به عبارتی آلت مرد و معادل اون در زن یعنی کلیتوریس که تا این لحظه کاملا متورم بزرگ و پر خون بودن به دنبال ارگاسم به تدریج شل و نرم میشن

دوم اینکه بعد از ارگاسم شدن تحریک در این دو به شدت دردناک میشه به عبارتی سر آلت تناسلی مرد و همینطور نوک کلیتوریس زن به تماس بسیار حساس شده و هر گونه تماسی باعث درد میشه


سوم عضلات شکمی و کمری هم ممکنه درگیر انقباض بشن

چهارم حالت خواب آلودگی بعد از ارگاسم که به ویژه در خانمها شدید تره


همزمان با ارگاسم شدن در هر دو جنس خروج مایع داریم ولی در مردان به علت حجیم تر بودن مایع و همینطور باریکتر بودن مسیر خروجی یا پیشابراه و همچنین انتهای جسم اسفنجی آلت که یک شاخه و در وسط هست پرتاب مایع قویتره و در زنان به علت وسیع تر بودن واژن و همینطور حجم کمتر مایع و دو شاخه بودن جسم اسفنجی کلیتوریس پرتاب مایع تقریبا نداریم و فقط مختصری با فشار خارج میشه... علت هم کاملا مشخصه... پرتاب مایع مرد لازمه تا در زمان نزدیکی و تولید مثل این مایع در عمق واژن و رحم زن وارد بشه و تولید مثل رو با موفقیت بیشتری تنظیم بکنه اما در زن گشادتر بودن واژن برای اینکه بتونه آلت مرد رو در نزدیکی در خودش بپذیره و همینطور در حین زایمان نوزاد رو از خودش عبور بده لازمه...و اصولا به همین علت انتهای جسم اسفنجی کلیتوریس در زن دو شاخه هست که در زمان نزدیکی و زایمان بولب یا پیاز کلیتوریس پاره یا منفجر نشه...


بنابراین اتفاقاتی که حین ارگاسم شدن در زن میفته تقریبا مشابه ارگاسم شدن در مرد هست... 


این انقباضاتی که شما دارید احتمال زیاد ارگاسم نیست و بیشتر ارادی هست تا غیر ارادی و این نشانه های فوق رو هم احتمالا نداره...


در خصوص جنب شدن در زنان و مردان کلا مشابه هم هست و در ۳ مورد اتفاق می افته


اولا نزدیکی... نزدیکی یعنی ورود آلت مرد به واژن زن... به زبان ساده وقتی ختنه گاه مرد از ختنه گاه زن عبور کنه یعنی به اندازه فقط سر آلت مرد وارد واژن زن بشه حتی اگر بیشتر هم نباشه چه به ارگاسم برسن و چه نرسن چه ادامه داشته باشه چه نداشته باشه هر دو نفر جنب میشن... و غسل بر هر دو واجب میشه... البته اگر این نزدیکی در مقعد هم باشه بازم هر دو نفر با عبور سر آلت مرد از ورودی مقعد در زن هر دو نفر جنب میشن... 


مورد دوم استمنا هست و یا چون زنان منی ندارند به خودارضایی زن استشهاء گفته میشه(نه استشهاد) یعنی طلب شهوت کردن... وقتی زن یا مرد با هر وسیله ای به جز نزدیکی کاری بکنن که به ارگاسم برسن با رسیدن به ارگاسم که نشانه هاش قبلا گفته شد مرد یا زن جنب میشن و غسل واجب میشه ولی اگر علی رغم بازی کردن با خودش و تحریک حتی شدید اگر به ارگاسم نرسه چه مرد و چه زن جنب نمیشن


و سوم احتلام هست...یعنی در حالت خواب به دنبال هر چیزی مثل خوابهای شهوانی یا چیز دیگه ولی نه در بیداری به عبارتی بدون اختیار خودش و نه مثل خودارضایی با اختیار فرد اگر ارگاسم شدن اتفاق بیفته با همون نشانه ها باز هم جنب میشن و غسل واجب میشه اما از اونجایی که زنها اکثرا در طول روز ترشحات مختلف دارند و اگر در خواب ارگاسم بشن هم ترشحاتشون با ترشحات در طول روز تفاوتی نداره اگر با ارگاسم شدن در خواب بیدار نشن ممکنه اصلا متوجه احتلام خودشون نشن چون وقتی بیدار میشن نه تحریکن و نه درد دارن و نه انقباض دارن و فقط خیسن... اگر مرد باشه چون مردها هم خیس نمیشن زیاد و هم منی در مردها رنگ و بوی مشخصی داره متوجه میشن ولی در زنها ممکنه متوجه نشن... البته اگر با انقباضات ارگاسمی بیدار بشن که خوب مشخصه که میفهمن ارگاسم شدن... به هر حال از لحاظ فقهی یقین فقط با یقین از بین میره و نه با شک... مثلا اگر کسی وضو داشته باشه و یقین داره که وضو گرفته اگر مشکوک بشه که باد ازش خارج شده با این شک یقین قبلیش از بین نمیره بلکه فقط وقتی مطمئن باشه که باد ازش خارج شده وضوی اون باطل میشه... در خصوص جنب شدن و احتلام هم همینطوره و اگر شک داره محتلم شده پاکی و طهارت قبلیش از بین نمیره مگر اینکه مطمئن باشه محتلم شده... معمولا شرایط یقینی احتلام در زنان کمتر از مردان پیش میاد ...


یه نکته هم بگم اینکه گفتم ختنه گاه در زنان باعث تعجبتون نشه و یا یهو چهره در هم نکشید... ختنه در زنان این چیزی نیست که دارن تبلیغ میکنن و میگن انجام ندید... بریدن هر مقدار از کلیتوریس و یا لابیاها از لحاظ شرعی حرام هست و دیه یا قصاص داره اما ختنه در زنان مستحبه...چطور؟ چون در ختنه در زنان نه کلیتوریس بریده میشه و نه لابیاها... ادامه در پست بعد

 

یه نکته هم بگم اینکه گفتم ختنه گاه در زنان باعث تعجبتون نشه و یا یهو چهره در هم نکشید... ختنه در زنان این چیزی نیست که دارن تبلیغ میکنن و میگن انجام ندید... بریدن هر مقدار از کلیتوریس و یا لابیاها از لحاظ شرعی حرام هست و دیه یا قصاص داره اما ختنه در زنان مستحبه...چطور؟ چون در ختنه در زنان نه کلیتوریس بریده میشه و نه لابیاها... ختنه در زنان عبارت از برداشتن پوست روی نوک کلیتوریس هست... دقیقا مانند ختنه در مردان که برداشتن پوست روی سر آلت رو برمیدارند بدون اینکه مثلا سر آلت رو قطع کنند... به این عمل از لحاظ پزشکی میگن هودکتومیhoodectomy  و بسیار هم طرفدار داره چون با آشکار شدن نوک کلیتوریس تحریک شدن اون تسریع میشه و میل جنسی در خانمها بالا میره و زمان رسیدن به ارگاسم کوتاه تر میشه و ارگاسم قویتری اتفاق می افته و لذت رو بالاتر میبره ضمنا خانمهایی که به درستی ختنه شده باشن در هر رابطه میتونن چند بار ارگاسم بشن... .. اگر اطلاع داشته باشید کلیتوریس و پوست روی اون دقیقا معادل آلت مرد و پوست روی اون هست... پس ختنه در زنها هم مثل ختنه در مردها برداشتن پوست روی کلیتوریس هست


به هر حال چون بحث ختنه در زنان و مردان در اینجا مورد سوال نیست منم بیشتر توضیح نمیدم و اگر کسی در این زمینه سوال داشت میتونه بپرسه تا جواب بدم... ضمنا در پیچ اینستاگرامی زیر هم کلیپ کوتاه شماتیکی از انجام ختنه در زنان قرارداده شده که میتونه کمکتون کنه... صاحب پیچ هم یک پرستار خانم اندونزیایی هست که هم خودش ختنه شده و الان به شدت از ارگاسمهاش راضیه و هم خانمها رو ختنه میکنه

Ditaanugrahayu

کلیپ رو ببینید تصورات اشتباهتون در خصوص ختنه خانمها اصلاح میشه


میتونید به سایت www.clitoralunhooding.com برید و از نظرات متخصصین زنان بزرگ آمریکا هم در این خصوص بهره مند بشید من فقط سه جمله از این سایت رو براتون نقل میکنم


برداشتن هود کلیتوریس یا ختنه کلیتوریس زنان معادل زنانه ختنه در مردان هست


هدف از ختنه در زنان بر خلاف مردان که افزایش بهداشت هست در زنان افزایش سرعت و قدرت و کیفیت ارگاسم هست


ختنه در زنان به هیچ وجه نباید نوعی از ناقص سازی جنسی زنان یاFGM محسوب بشه



2738
سلام ارگاسم در زنان و مردان کاملا مشابه هست و فقط مختصر تفاوتی داره به علت مختصر تفاوت آناتومیک. ...

سلام وقتتون بخیر ممنون از توضیح خوب و عالی شما.میخواستم یه سوالی بپرسم اگر در خواب ببینیم ارگاسم شدیم ولی از خواب بیدار نشویم بازهم محتلم شدیم؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز