2737
2734

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢

خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍

بیا اینم لینکش

ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

سلام عزیزم. من هم تا چند روز پیش شرایط شمارو داشتم. چون سه فروردین فهمیدم سه قلو باردارم. واقعا شرایط سختیه. ببین ریداکت رو که حتمن انجام بده . برای سلامتی خودشون و خودت لازمه. حالا من به مسایل اقتصادی و روانی بعدش ندارم.
من هم بهم دکترم گفت یکیشو ریداکت کن و یکم تحقیق کردم هزینه ش حدود یک و نیم بود. کسایی هم که با دکتر محسن معینی انجام داده بودن راصی بودن. شما باید برای این امر که چند تاشو ریداکت کنی، با دکتر پریناتالوژیست مشورت کنی، نه اینجا.اینجا واقعن کامنت هارو من خوندم بعضن سرم درد گرفت. هیشکی جای شما نیست. من به این مراحل دیگه نرسیدم چون خدا خاست و سه روز پیش در هفته هشت سقطشون کرد. واقعا درکت میکنم شرایط استرس زایی هست. حتمن زودتر برو که برات مشخص کنن هفته چندم ریداکت باید بکنی، برای سه قلو به من گفتن هفته دوازده. برای چهار رو نمدونم. از نظر شرعی هم اکثر علما گفتن مشکلی نداره.
دیگه تصمیم با خودته که ریداکت کنی زودتر یا نه.
استرس هم نداشته باش. من کامل درکت میکنم . الحمدلله علم خیلی پیشرفت کرده. برای سلامت خودت و بچه هات بهتره اینکارو بکنی.
2731
2738

سلام.اگه دکتر خواست ریداکشن کنه حتما قبلش بگید از جنین ها اکوی قلب بگیرن تا اونی که از لحاظ قلبی مشکل داره رو ریداکت کنن.

ما سه قلو داشتیم که دکتر معینی گفت بهتره یکیشو ریداکت کنید.ما هم قبول کردیم و انجام دادیم. گذشت و دو ماه مونده بود به زایمان گفت برید اکوی جنین و بعد تو اکو مشخص شد یکی از بچه ها مشکل جابجایی عروق(Tga) و سوراخ (vsd) داشت و با همین مشکل بدنیا اومد.دکتر قلب بیمارستان گفت برید به دکتر زنان بگید که قبل ریداکشن از همه جنین ها اکو بگیره.شاید اونی که ریداکت شده بود از لحاظ قلبی سالم بوده و ....

خلاصه این تجربه ما بود

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730