2733
2734
عنوان

دکتر خوب واسه ایمپلنت تو شیراز؟

| مشاهده متن کامل بحث + 38902 بازدید | 96 پست
برای اینکه جراحی ایمپلنت موفقیت آمیز باشه به سلامتی دهان و دندان بیمار، تجربه دندانپزشک، کیفیت ایمپلنت، مراقبت های بعد از ایمپلنت بستگی داره. ایمپلنت بهترین و جدیدترین راه درمان برای دندان های از دست رفته هست ممکنه روش های قدیمی مثل بریج کم هزینه تر باشند اما باعث خراب شدن دندان های سالم می شه و در بلند مدت می بینید از لحاظ مالی و حفظ سلامت دندان هاتون ضرر بیشتری برای شما داره. خلاصه اصلا یه لحظه هم شک نکنید و برای اینکه درصد موفقیت ایمپلنت بیشتر بشه سریع اقدام کنید . عمل خیلی ساده ای هم هست اصلا جای نگرانی نداره.
در مورد ایمپلنت و روش درمانی مناسب شما داخل اینترنت اطلاعات خوبی هست. می تونید بخش ایمپلنت -> انواع روش های کاشت ایمپلنت از سایت دکتر سجادی هم بخونید آدرس سایت : http://www.drsajjadi.com
یا حضوری به مطب آقای دکتر سید حسین سجادی برای مشاوره مراجعه کنید. خیلی با دقت و حوصله به سوال های شما پاسخ می دهند. در کارشون هم دقت بالایی دارند. از لحاظ قیمت هم واقعا نسبت به برخی از دکترهایی که داخل شیراز هستند خیلی خیلی مناسب هست.
تلفن : 38353637 – 071
آدرس : شیراز، بلوار پاسارگاد ، نبش صفایی جنوبی، ساختمان کلاسیک ، طبقه سوم
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



چند میگیره؟


اگه هزینه های ایمپلنت برای شما بالاست می توانید از طریق سایت زیر مشاوره رایگان بگیرید،

ایمپلنت قسطی در شیراز| اقساط متناسب با بودجه شما 

http://www.implantloan.ir

امیدوارم که در انتخاب مارک ایمپلنت و قیمت راهنمایی خوبی بگیرید... اما هیچ وقت به خاطر فقط قیمت پایین و ارزان ، ایمپلنت بی کیفیت انتخاب نکنید. یکی از موارد مهم در موفقیت جراحی ایمپلنت، کیفیت بالای ایمپلنت هست چون پایه ایمپلنت حکم ریشه دندان داره و باید به استخوان پیوند بخوره. ایمپلنت ها کیفیت بالا جوری طراحی میشند که بالاترین سرعت در جوش خوردن با استخوان فک رو داشته باشند.

انشالله از دندانپزشک با تجربه و افراد با تجربه این شاخه مشاوره های رایگان بگیرید و بهترین انتخاب را داشته باشید. همیشه سلامت باشید :)

سلام به همه و شیرازی های عزیز.

تیم کارشد، برای شما عزیزان لیستی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی زیبایی و کلینیک های ایمپلنت شیراز در سایت کارشد به همراه با آدرس، شماره، توضیحات کامل، مسیر یابی و  آدرس روی نقشه تهیه کرده. برای دیدن این لیست به لینک زیر مراجعه کنید.

لیست بهترین کلینیک های دندانپزشکی زیبایی شیراز در سایت کارشد

لیست بهترین کلینیک های ایمپلنت و کاشت دندان شیراز در سایت کارشد

امیدواریم کمکی کرده باشیم.

2731

دکتر دندانپزشک در شیراز


در سایت شیرازجو تماما تلاش خود را نموده ایم تا بهترین دندانپزشک های شهر زیبای شیراز را به شما عزیزان معرفی نماییم.

از انجایی که هزینه های دندانپزشکی زیاد هست انتخاب دکتر دندانپزشک در شیراز که توانایی عالی و امکانات بروز و استفاده از مواد درجه یک داشته باشد بسیار مهم هست تا بتوان با یکبار هزینه کردن بهترین نتیجه را دریافت نمود.

یک دندان‌پزشک، که گاهی به نام جراح دندان شناخته می‌شود یک درمانگر است که حیطه تخصص آن در بررسی علائم، پیشگیری و درمان دندان و لثه است. تیم دندان پزشکی معمولاً شامل دستیارانی با تخصص‌های دستیار دندانپزشک، متخصص بهداشت دندان، تکنسین دندان‌پزشکی و گاهی دندان تراپ دارند.

عزیزم من پیش دکتر زهره قلخانی تووقدوسی غربی پنج تا گزاشتم دریغ از ی ذره درد یا مشکل خدا خیرش بده همش ...

سلام خوبین؟

مامانم می خان دندون ایمپلنت کنن.دنبال یه دکتر خیلی خوب هستن.می خاستم ببینم شما الان که چند سال میگذره هنوز از کار دکتر قلخانی راضی هستید؟

میشه لطفا راهنماییم کنید .منم شیرازم

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز