2703
2553
عنوان

بهترین مارکهای "لوازم آرایش" با "ذکر "قیمت" تقریبی؟

| مشاهده متن کامل بحث + 230380 بازدید | 51 پست

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

فروشگاه پایون تو مجتمع تجاری ولنجک دیدم انواع محصولات مک MAC رو داشت . خیلی خوشحال شدم چون دنبالش بودم گفتم به طرفدارای مک اطلاع بدم . من از رژ لب - پنکیک - سایه و رژ گونه مک معمولا استفاده می کنم و راضیم.
2456
دوستان برایه تهیه تمامه محصولات برندها استی لودر -کلینیک-دیور -شی سی دو -لاپریا و مک-لانکوم و برتدها میتونید به saeid_cosmetic@yahoo.com ایمیل بزنید و سفارش بدید تا براتون ازسال کنن

تمامه محصولات تمامه برندها به صورت کامل کامل موجود هست
خوبی خرید از مغازه اینه که استند دارند و می شه محصولات رو تست کرد که در صورت رضایت خرید کرد که به نظر من مهمه وقتی آدم می خاد اینهمه پول بده. امکان پس دادن محصول هم هست و میشه از مشاوره های زیبایی هم استفاده کرد.
2714
سلام سلام!
من یک سالی بود که از این سایت چهره آرا دات کام که دوستان گفتن خرید می کردم ولی الان چند روزه که وقتی میرم توش خودبخود میره اینجا:
http://www.grandstar.ir
به نظرتون این همونه یا دزدیدنش؟!!!!!
عکساش که هموناست. به خودشون ایمیل زدم گفتن " گراند استار یک فروشگاه بزرگ هست که چهره آرا رو خریده و به زودی کالاهای متنوعی در همه زمینه ها برای فروش آماده می کند."

کسی اطلاع دقیقی داره؟؟؟؟
55% تخفیف عطر زنانه The One Eau De Parfum Spray با رایحه ای گرم و دلنشین برای خانم های امروزی با پرداخت فقط 59400 تومان به جای 132000 تومان

http://www.iroopon.com/deal/today-deal/tehran/55-off-dampg-the-one/334
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687