2737
2734
عنوان

کدام بیمارستان زایمان کردید ؟ راضی بودید؟ دکترتون کی بود؟

| مشاهده متن کامل بحث + 24306 بازدید | 100 پست


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام من زایمان دوممه اولی سزارین بودم خیلی دلم می خواد دیگه تجربه سزارین برام تکرار نشه ..کسی میدونه کدوم مرکز هست که کمک میکنه مادر سزارینی شکم دومش را طبیعی فارغ بشه یازده سال هم میگذره
2728
غزال جان اصلا نمی شه که سوند برات نذارند چون سزارین لعنتی یه کاری باهات می کنه که نمی تونی دستشویی بری و حرکت کنی تا فرداش و کلا اب می بندن به بدنت با سرم به همین دلیل از همون اول عمل کیسه ادرار شروع می کنه به پر شدن وغیر ممکنه سوند نداشته باشی گرچه دردناکه میدونم عزیزم بد اخلاقی اون شب که میخوای بچه بدنیا بیاری بدترین تجربه هست چون هم مریضی ومحتاج کمک و مراقبت و هم عاجز من فقط از این بی رحمی های پرستارها و متلک هاشون می ترسم متنفرم فردای سزازین بهم گفتن پاشو من گریه کردم از درد و نتونستم بهم گفتن ما به این نتیجه رسیدیم که توجلوی ماماننت ناز میکنی وهر وقت مادرت رفت بیرون از اتاق می یاییم بلندت می کنیم ....من که از درد داشتم مرگمو می دیدم ازترس اومدنشون یواشکی به بدبختی پاشدم وحسابی گریه کردم و به فلاکت رفتم دسشویی را همین می خوام طبیعی بزام به هر قیمتیه .....حداقل دردم پایان داره

بسمه تعالی

برسد به دست مدیریت محترم بیمارستان میلاد

با عرض سلام و خسته نباشید...

همانگونه که مستحضرید درد زایمان جزو دردناکترین و غیرقابل تحمل ترین دردهاست که مادران فداکار باید این درد را تحمل فرمایند، مادرانی که بهشت زیر پای ایشان است و صد البته این بهشت با جهنمی به اسم "بلوک زایمان بیمارستان میلاد" هم ردیف شده است.

اگر سری به درگاههای اینترنتی بزنید یا نظرسنجی میدانی فرمایید و نظرات مردمی را که مسیرشان به این بلوک و بخش های تابعه افتاده بررسی فرمایید خواهید دید که بلوک فوق جهنم بی شائبه ی مادران می باشد... بلوکی که باید آداب کارکنانش درد مادران را بکاهد با رفتار پزشکانش، ماما ها و کادر درمانی که توام با تحقیر و توهین و بداخلاقی هایش نه تنها درد را نمیکاهد بلکه آنجا را شبیه شکنجه گاهی کرده  که معترضین را حتی گاها با برخوردهای فیزیکی نیز پذیرایی می کند.

جناب رییس!!! مردمانی که به واسطه نداشتن پولهای هنگفت یا نداشتن ژن برتر یا قرار نگرفتن در زمره آقایان و آقازاده ها توانایی بستری شدن در بیمارستانهای خصوصی را ندارند باید بلوک جهنمی زایمان شما را تجربه کنند ،آیا این دور از انسانیت نیست؟؟؟

آقای رییس !!! از طرفی دوره تن آرامی و شیردهی و ... در بیمارستان  برگزار میکنید از طرف دیگر کارکنان بلوک زایمان نه تنها ارزشی برای این دوره ها قائل نمیشوند بلکه به تمسخر هم میگیرند!!!

جناب رییس!!! بلوک زایمان شما بحق " جهنمی برای زایمان و کابوسی برای مادران" است که به نظر می رسد شما از امور بخش فوق هیچ و تاکیدا هیچ خبر و اطلاعی ندارید.

این حرف دل خیلی از مادران و پدران عزیز می باشد.

به امید آنکه شاید......

با تشکر ع.م

2738
بسمه تعالی برسد به دست مدیریت محترم بیمارستان میلاد با عرض سلام و خسته نباشید... همانگونه که مستح ...

عزیزم من ماهه دیگه قراره میلاد زایمان کنم تو کلاسای آمادگی زایمان طبیعی که شرکت کردم یک جلسه بازدید از اتاق زایمان داشتیم خیلی مرتب و آروم بود پرسنلشم خیلی اروم و معمولی بودن میشه بگین چه اتفاقی برای  شما افتاد اونجا ?

سلام مامانایی که به تازگی نی نی دار شدین لطفا نظرتون رو در مورد دکتر و بیمارستان بنویسید

من یکی واقعا سردرگم شدم مطمئنم خیلی ها مثل من پی بیمارستان و دکتر خوب هستن

کم کم دارم به این فکر میکنم برم بازدید از جاهایی که شما بیشتر تایید کردین،با این حال وصف حالتون خیلی کمک کننده هست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

اکسم😏

ida_sv | 35 ثانیه پیش
2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز