2737
2739
اره حتما. از همتون ممنونم خانوما.فکر نمیکردم کسی بیاد سر بزنه به تاپیکم.مرسییییییییی.شبتون خوش

سلام خانومی تو رو خدامنم راهنمایی کنید خونمون هم سوسک بزرگ داره که از فاضلاب میاد هم سوسکهای ریز که مشخصه تخم گزاشتن .تو رو خدا بگین چیکار کنم

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

سلام اکه دنبال یی شرکت معتبر وخوب هستید من شرکت تارومارو پیشنهاد میکنم خونم هم ساس وهم سوسک داشت زنگ زدم امدن سمپاشی کردن واقعن ریشکن شده کارشون عالی دلم نیومدمعرفیشون نکنم در ضمن یک سال گارانتی هم میدن شماریه روی فاکتورشون اینه 22291775

2731
2740
سلام اکه دنبال یی شرکت معتبر وخوب هستید من شرکت تارومارو پیشنهاد میکنم خونم هم ساس وهم سوسک داشت زنگ ...

ممنون عزیزم پیشنهادت خیلی خوب بود منم راضیم همیشه دعات میکنم البته من با شعبه غربشون تماس گرفتم اینم شمارش اگه کسی لازم داشت

44634282


شرکت سمپاشی در تهران از وارد ضروری برای این کلانشهر است.پیشرفت تکنولوژی وانقلاب ارتباطات موجب گشته تنها با چند کلیک و صرف کمترین زمان به خدمات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنیم. از این رو شرکت سمپاشی نگارین با به کارگیری سایت سمپاشی در تهران اقدام به ارائه سیستم رزرو اینترنتی خدمات و انجام آن با بالاترین کیفیت کرده است. خدمات سمپاشی سوسک ریزکابینت , سمپاشی موش , سمپاشی ساس و ... را در تمامی ارگان های دولتی و خصوصی در سراسر ایران ارائه دهد. همچنین این شرکت دارای ضمانتنامه کتبی برای سمپاشی سوسک ریز کابینت و ... از سوی شرکت می باشد.


ما هم متاسفانه دچار ساس شدیم و از شرکت نگین دشت خدمات گرفتیم. خواستم چند نکته ای گفته باشم، شاید به کار شما هم بیاید.

اولین نکته این هست که از حشره رویت شده چه مرده، چه زنده عکس بگیرید تا به کارشناس نشان دهید و آنها هم از سم مناسب استفاده کنند.

دوم اینکه هر چه زودتر اقدام کنید بهتر هست، چون بعضی حشرات باعث از بین رفتن مبلمان و لباس پشمی میشوند و تنها راه علاج دور ریختن هست.

سوم اگر از هر شرکت مدعی گواهینامه یا تائیده دار خدمات میگیرید، گواهینامه یا تائیده رو طلب کنید، چون مثلا قیمت این شرکت نگین دشت تقریبا دو برابر سایر سایت های دیگر بود. ولی مجوز اش رو زمان انجام کار ارئه نکرد.

در نهایت بعد از سم پاشی، نتیجه داد و یک هفته کامل منزل نبودیم، بعد تمام لباس ها رو با دوبرابر مواد شوینده باید شست، فرش ها و مبل ها رو شامپو فرش کشید و بعد تا دو سه هفته هر شب فرش ها رو جارو برقی کشید تا اگر بازمانده ای از ساس ها هست از بین بروند. آخر سر هم باید فرش ها رو داد قالیشویی. کلی هزینه و دردسر دارد. ولی خدا رو شکر از بین رفتند و ما چیز دیگری ندیدیم، تازه مورچه هامون هم مردند. شرکت صوت خیلی خوبی برای قبل و بعد سمپاشی میدهد که باید انجام داد.

فقط یک نکته آخر آن هم اینکه تا آخرین لحظه قبل سمپاشی بالای سر کار باشید، چون گویا مبل ها رو کارگر سم پاش واژگون میکند تا زیر آنها را هم سم بزند. متاسفانه چند جای مبل ما رو که نو بود، زدگی ایجاد کردند. تماس هم گرفتیم، زیر بار نرفتند. بدی این کار این هست که چون منزل سم پاشی میشود، نمیتوان تا یک هفته بعد سم پاشی دید که دقیقا چه کاری با منزل شده است و تازه امضا هم میگیرند که ما خانه رو سالم تحویل گرفتیم. این یک مقدار کم انصافی است چون خانه پر سم هست و نمیشه نفس کشید، چه برسه به اینکه تحویل گرفت.

عکس فاکتور رو گذاشتم تا مطئمن باشید. https://pasteboard.co/JZnOGdT.jpg


 شرکت سمپاشی ساس

سمپاشی ساس ساده ترین روش برای از بین بردن این حشرات است، حشراتی که حیات آن ها به انسان و دیگر حیوانات وابسته است. هر چند که شاید وجود این حشرات در چرخه طبیعت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

اما با این حال حضور ساس در خانه انسان ضروری نیست! روش تشخصی وجود ساس در منزل متنوع است، اما ساده ترین روش بررسی هر نوع درز یا شکافی در خانه است.

در صورت مشاهده هر نوع لکه قهوه ای یا سیاه رنگ باید از وجود یا عدم وجود ساس در منزل مطمئن شوید. پس از تشخیص وجود ساس باید در سریع ترین زمان ممکن از خدمات سمپاشی ساس در منزل برای از بین بردن این حشرات موذی بهره مند شوید.

البته که از بین بردن حشرات کار ساده ای به نظر می رسد، اما در واقع اینطور نیست. انتقال آلودگی های غیر محسوس از حشرات به انسان جزو مهم ترین پیامدهای وجود ساس به عنوان یک حشره در محل زندگی انسان است.

 

اهمیت سمپاشی منزل نظیر: سمپاشی ساس خانه با توجه به مشکلات و بیماری هایی که این حشره ناقل آن ها است، مشخص می شود. وجود ساس در خانه می تواند باعث انتقال بیماری های مهمی مانند عفونت های شدید، خارش، اگزما پوستی، کم خوابی و همینطور حساسیت های شدید گردد.

بعد از گزش یک یا چند نقطه از بدن انسان توسط ساس، شرایط بسیار بدی ایجاد می شود و در این حالت احتمال انتقال بیماری ها به انسان بسیار جدی خواهد بود.

 




 https://sprayer-pegah.com/bedbug-spraying-services/

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز