2733
2739
عنوان

قرص آسپرین به خاطر فشار خون بالا در بارداری

| مشاهده متن کامل بحث + 7049 بازدید | 32 پست

سلام بچه ها. من یه کم نگرانم و اگر کسی بتونه کمکم کنه ممنون می شم. دکتر من دکتر محسن معینیه. الان 3 سال است که تحت نظرش هستم. یک بار آی یو آی و یکبار هم آی وی اف ناموفق تو طی این سه سال داشتم. البته سال اول به من فقط دارو دادند. یکی از لوله هام هم بستست.  6 ماه پیش ایشون نرفتم تا اینکه فهمیدم بطور طبیعی باردارم. الان تو هفته نهم هستم و دیروز که برای اولین بار پیش ایشون رفتم به من آسپرین و فولیک 5 دادند به همراه شیاف پروژسترون. من یه عالمه مطلب درباره آسپرین خوندم و خیلی نگران شدم. کسی هست که بتونه من رو راهنمایی کنه و یا تجربه ای اینچنینی داشته باشه که در نهایت منجر به تولد نوزاد سالم شده باشه؟

صبورانه در انتظار زمان بمان! هر چیز در زمان خودش رخ می دهد. باغبان حتی اگر باغش را غرق آب کند، درختان خارج از فصل خود میوه نمی دهند.
سلام بچه ها. من یه کم نگرانم و اگر کسی بتونه کمکم کنه ممنون می شم. دکتر من دکتر محسن معینیه. الان 3 ...

عزیزم وی هر تاپیک مربوط به آسپرین رفتم پست شمارو دیدم؟بالاخره چی کار کردید آسپرین رو خوردید؟چون دکتر من هم گفته آسپرین بخورم یه ماه قبل اقدام

توکل یعنی اجازه دادن به خداوند که خودش تصمیم بگیرد! تو فقط بخواه و آرزو کن اما پیشاپیش شاد باش! و ایمان داشته باش که رویاهایت هم چون بارانی در حال فرو ریختنند! پیشاپیش شاد باش و شکر گذار چرا که خداوند نه به قدر رویاها بلکه به اندازه ایمان و اطمینان توست که می بخشد!

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز