2737
2734
عنوان

++ بهترین مارک دستگاه فشار سنج مچی چی هست ؟ +++

| مشاهده متن کامل بحث + 29866 بازدید | 38 پست
منم از داروخانه سوال کردم گفتن که دقت فشارسنج بازویی از مجی بالاتره و مارک امرون و بیور هم مارکهای شناخته شده هستند همیشه سالم باشید
زنگ تفریح دنیا همیشگی نیست زنگ بعد حساب داریم.
ببین نظرات اینجا خیلی خوبه ها ولی تهش ادم نیاز داره یه ادم متخصص بهش بگه چیکار کنه. من خودم هربار مساله اینجوری برام پیش میاد میرم سراغ دکترساینا. بیا اینم لینکش بعد تازه خیالمم راحته که اگر مشکلم حل نشه پولمو کامل برمیگردونن.



سلام منم جدیدا فهمیدم فشار خون دارم و میخوام باردار بشم واسه همین خیلی تحقیق کردم و از چند تا لوازم تجهیزاتی پرسیدم همشون امرن رو پیشنهاد دادن و بیمارستان قلب اینجا هم از همین مارک استفاده میکنه برای مریضا...و من مارک امرن رو خریدم از این بازویی ها هس همه گفتن اگه دقیقشو میخوای اصلا مچی پیشنهاد نمیدیم...ولی همش وسواس دارم ک درست نشون نده و من فشارم بالاس این پایین شاید نشون میده... یکی از اقواممون هم ک پزشکه میگه جاذبه زمین باعث میشه این فشارسنج دیجیتالی ها یکم بالا نشون بده... ک میگن این پمپی ها دقیق ترن گیج شدم

خدایا خودمو و نی نی مو سپردم دست خودت

فشارسنج ها به 3 دسته ی جیوه ای، عقربه ای و دیجیتالی تقسیم بندی می شوند:

  • فشارسنج جیوه ای:
  • این فشارسنج ها به دلیل وجود جیوه در ساختارشان و خطر سمی بودن جیوه، بیشتر مناسب استفاده در بیمارستان ها، کلینیک ها، مطب ها و جاهایی هستند که خطر شکستن آن ها کمتر می باشند. به منظور برطرف کردن خطر فشارسنج های جیوه ای شرکت AND فشارسنج های با طرح جیوه ارائه می دهد.
  • فشارسنج عقربه ای:
  • این فشارسنج ها بیشتر مناسب افراد حرفه ای هستند و نیاز به مهارت برای کار با آن ها وجود دارد. بنابراین این گروه فشارسنج نیز مناسب استفاده در مراکز درمانی می باشند. هم چنین حتما شخص دیگری باید فشار را برای شما اندازه گیری نماید و خود به تنهایی نمی توانید فشار خون را با استفاده از فشارسنج عقربه ای اندازه گیری نمایید.
  • فشارسنج دیجیتالی:
  • این گروه فشارسنج مناسب استفاده در خانه و افراد عام جامعه می باشد زیرا مهارت خاصی برای کار با آن لازم نیست. با استفاده از این دستگاه فشار خون به راحتی و به طور کاملا اتوماتیک اندازه گیری می شود. این گروه به دو دسته ی مچی و بازویی تقسیم بندی می شوند. قابل ذکر است که دقت اندازه گیری فشار خون با فشارسنج های بازویی بالاتر از فشارسنج های مچی می باشند. اما فشارسنج های مچی کم حجم تر بوده و جابجایی آن ها آسان تر می باشد.
  • حال برای شناختن بهترین مارک و مناسب ترین مدل برای شما، از میان فشارسنج های موجود در بازار، می توانید از مقالات و دستگاه های فشارخون موجود در سایت درمان شو http://darmanshow.com  کمک بگیرید. کافیست برای این کار بر روی آدرس http://darmanshow.com/product-category/فشارسنج/ کلیک نمایید.
2742

با سلام

فشارسنج دیجیتال بیورر Beurer مدل BC16 محصولی کاربردی و کم حجم جهت سنجش میزان فشار خون و ضربان قلب در کمترین زمان و با دقت خوب می باشد. به کمک صفحه نمایش ال سی دی دستگاه می توان مقادیر اندازه گیری شده را مشاهده نمود که شامل فشار سیستولیک، فشار دیاستولیک، ضربان قلب، تاریخ و زمان، تعداد اطلاعات ثبت شده در حافظه برای ۲ کاربر و محدوده طبقه بندی شده WHO می باشد.

2740

تو این سایت بهترین مدل های فشارسنج امرون رو گذاشته :

https://www.123select.ir/best-list/best-omron-blood-pressure-monitor/


تو این لینک هم بهترین مدل های فشارسنج بیورر رو گذاشته : 

https://www.123select.ir/best-list/best-beurer-blood-pressure-monitor/


تو این یکی لینک هم بهترین مدل های فشارسنج گلامور رو گذاشته : 

https://www.123select.ir/best-list/best-glamor-blood-pressure-monitor/

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

نهایی

baran_bv | 1 دقیقه پیش
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز