2410
2553
عنوان

چه مارک شیرخشک خارجی بهترین شیرخشک برای نوزاد است؟؟

| مشاهده متن کامل بحث + 347558 بازدید | 96 پست
سلام و خسته نباشید به مامانای مهربون: دوستان من هم همین مشکل دارم.یعنی به دلایلی نتونستم شیر مادر به ...

الهی دلم سوخت برای نی نی تون که میگی میخواد از حال بره مجبوری میخوره

کاش شیر خودتو میدادی

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

همیشه این سوال را میبینم که کدام شیر خشک برای نوزار من مناسبتر است؟ کدام شیر خشک برای وزن گیری نوزار مناسبتر است؟ کدام شیر خشک مشکل دل درد نوزار را حل میکند؟ شیرخشک ایرانی بدهم یا خارجی؟ و از این دست سوالات!

جواب:
https://www.ninisite.com/discussion/topic/4500058/کدام-شیر-خشک-برای-نوزاد-مناسب-تر-است

2456
من ب پسرم که الان ۲ماه و ۱هفتشه شبرکمکی نان۱میدم واقعا مغذیه. البته درکنارشیرخودم

سلام عزیزم میخواستم بپرسم وقتی به پسر گلت شیرخشک نان رو دادی درکنارش شیرخودتم تا اخر خورد یا شیرخشکی شد؟میدونم که خیلی وقته ازاین تاپیک میگذره ولی ممنون میشم تجربتو بهم بگی؟

من تجربه دادن شیر بز به بچم دارم  فواید  شیر بز  باور نکردی است به من فامیل های شهرستانی و چند تا از دوستان که شیر بز به نوزاد و بعضی به کودکانشون و حتی کسی که بیماری سرطان داشت و بعد از شیمی درمانی برای تقویت سیستم ایمنش به تجویز  دکترش استفاده می کرد توصیه می کردنند من جدی نمی گرفتم تا اینکه  رفتم شهرستان و اونجا چون جایی که مهمان بودیم شیر بز داشتن من و نوزادهم استفاده کردم  وقتی برگشتم دیگه نوزادم شیر خودم وشیر خشک نمی خورد من مجبور شدم شیربز بگیرم و بهش بدوم البته کار خدا بود که این اتفاق افتاد چون من ازمایشهای قد ،  وزن  و رشدش زیاد خوب نبود وقتی بعد از مدتی شیر بز دادم و بردم  دکترم گفت چه بهش دادی که این جهش رشد و وزن داشته که من هم به نوزاد های دیگه تجویز کنم گفتم شیر بز ایشون گفت کسانی که نوزادشون به پروتئین گاوری و عدم تحمل لاکتوز ندارند شیر بز تجویز می کنیم ولی نمی دانستم که روی قد وزن و رشد هم این همه موثر است.  واقعا مردم خیلی خیلی غافل از ارزش شیر بز هستند فقط باید تجربه کرد.  کسانی که نوزادشون به پروتئین گاوری و عدم تحمل لاکتوز ندارند حتما باید شیر بز بخوردن  همین البته نه هر شیر بزی شیر بز باید طبیعی از مزرعه و تازه باشد البته من شیر از مزرعه شیر بز مروگل  دکتر ی در شهریار گرفتم بسیار معتبر است و حتی با حضور خودم شیر دوشش می کردند . شما می تونید در گوگل مزرعه مروگل جستجو اطلاعات کامل هست.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

شله زرد

۵۶۳۱ | 3 ثانیه پیش
2687