2733
2734

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

واقعا کثیف بود. صف های طولانی. مکان افتضاح. آبش که اصلا نگووووو. تهش معلوم نبود. من که بعدش گلو درد گرفتم. واقعا پیشنهاد می کنم اصلا نرین. من دوستم گفت نرین ها. ولی گوش ندادم. رفتم . واقعااااااا پیشمون شدم. دیگه بمیرم هم نمیرم. ایشششش
اوایل شهریور 95 با فرزندم به دهکده آبی پارس رفتم . دیگر این اشتباه را تکرار نمی کنم . لیز بودن همه جا که مجبور می شوی به سرعت لاک پشت راه بروی ، تیره و آلوده بودن آب ، خراب بودن سرویسهای بهداشتی ، شلوغی بیش از حد ، گرانی مواد غذایی با کیفیت پایین ، بوی وایتکس که از همان ابتدا باعث سوزش چشم می شود ، عدم حضور ناجی و مراقب در استخر کودکان که بسیار خطرناک بود و . . . اگر بیماریهایی که دوستان گفتند نگیرم شانس آوردم.
2728

فاجعه است.

امروز ما بلیط خریدیم، یک بارم زنگ زدیم پرسیدیم بازه گفتن آره. رفتیم تا اونجا وارد که شدیم میگن در حال تعمیره سقفش رو برداشتن سرده ... یخ کردیم و برگشتیم.

نرین تا بفهمن مردم مسخرشون نیستن

نزدیک همین جا ساکن هستم. بهتره دهکده آبی پارس نرین چون مواد شیمیایی که توی آب میزنن سلامت چشم و بدنتون رو تهدید می کنه. امکان اینکه عفونت ادراری و تناسلی بگیرین (با ورود به آب) خیلی زیاده. بلیطش هم خیلی گرونه. شاید نفراتی بیان الکی کامنت بذارن و تعریف کنن اما جمعیت شلوغ از هر جایی که میان به غیربهداشتی بودن این فضا بیشتر دامن زده. در ثانی، ضرر مواد شیمیایی برای ضدعفونی کردن آب خیلی بیشتر از خود جمعیت هست. خانم های متاهل دقت کنین که ممکنه راحت عفونت واژن بگیرین و سلامت خودتون و بارداری یا جنین تو روزای اول حاملگی به خطر بیافته.

من هفته پیش اونجا بودم .

تا پارسال خیلی خوب بود ولی امسال رفتم هم خیلی شلوغ شده هم خیلی کثیف

متاسفانه هفته پیش زیر یکی از سرسره ها با دخترم ایستاده بودم که یه تخته چوب یک متر از بالای سرسره افتاد روی سر دخترم.به حدی بود که بی حال شد . هیچ کس پاسخگو نبود و بعد از یک هفته هنوز درگیر درمانشم.

واقعا افتضاحه

2740
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز